وزیر کشور:

مردم ایران با حضور در راهپیمایی کام دشمنان را تلخ می‌کنند

وزیر کشور با اشاره به اینکه روز ۲۲ بهمن نماد وحدت، ایستادگی و اقتدار ملت ایران است، گفت: مردم ایران با حضور با شکوه در راهپیمایی کام دشمنان را تلخ خواهند کرد.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 09February 2019

مردم ایران با حضور در راهپیمایی کام دشمنان را تلخ می‌کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور که برای شرکت در همایش شهرداران و دهیاران مازندران به رامسر سفر کرد، در روز شهادت دخت گرامی نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع بزرگ فاطمیون این شهرستان حضور یافت. ‎

وزیر کشور گفت: 22بهمن به فرمایش حضرت امام (ره) یوم الله است و در حقیقت روز انقلاب اسلامی و پیروزی مردم معتقد، مسلمان  و انقلابی ایران اسلامی است.

وی افزود: 22 بهمن نماد مقاومت، ایستادگی، اقتدار، عدالت و پیشرفت است.

وزیر کشور بیان داشت: حضور مردم در این روز می تواند یک پیام برای همه جهانیان داشته باشد و آن اتحاد، وحدت، مقاومت و ایستادگی و رویارویی با همه کسانی است که نسبت به انقلاب، مردم و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.

رحمانی فضلی، خاطرنشان کرد: یقینا مردم ایران اسلامی با شرکت مقتدرانه، شکوهمند و حماسی، کام دشمنان انقلاب را تلخ و کام دوستداران و دلدادگان انقلاب و نظام را شیرین و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

انتهای پیام/  131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار