دریادار سیاری:

ساخت فیلم‌های سینمایی مانند «۲۳ نفر» ارزشند و آموزشی است

معاون‌هماهنگ‌کننده ارتش با حضور در جشنواره فیلم فجر از سازندگان اثر سینمایی «۲۳ نفر» تقدیر کرد و گفت: چنین آثار ارزشمندی باید در سینمای ایران ساخته شوند که هم می‌توانند درون‌مایه ارزشی برای جامعه داشته باشند و هم نکات مهمی را به نوجوانان آموزش دهند.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 09February 2019

ساخت فیلم‌های سینمایی مانند «۲۳ نفر» ارزشند و آموزشی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: برایم جذاب بود که «23 نفر» را در سینما دیدم و سرِ شوق آمدم. اثری ساخته شد که هم امثال من را که مقطع دوران دفاع مقدس را درک کردیم برایم آن روزهای خاطره انگیز را یادآوری می‌کند و از طرفی یک بحث آموزشی هم برای قشر نوجوان و حتی جوان امروز دارد.

وی تصریح کرد: بسیار خرسند شدم که در سینمای ایران، اثری ساخته می‌شود که ارزش‌ها را خیلی ناب به قشر جوان و نوجوان این مرز و بوم انتقال می‌دهد. این اتفاق نشان دهنده آن است که نوجوانان و جوانان این مملکت هر جا و هر زمانی لازم بوده برای دفاع از کشور تحت هر شرایطی آماده شدند. چنین آثار سینمایی می‌تواند پیام خوبی برای جوانان این مملکت باشد که در وهله اول بدانند این امنیت و استقلالی که امروز داریم نتیجه تلاش‌های چه کسانی است که در طول این چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاده‌ است.

معاون‌هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه فیلم‌ها باید راهگشای بشریت باشند و به بالندگی جامعه کمک کنند، افزود: «23 نفر» را دوست داشتم؛ چون به نوجوان و جوان امروز یاد می‌دهد که خودش را برای هر شرایطی آماده کند. این شرایط صرفا جنگ نیست. بلکه حضور موثر در عرصه‌های علمی است که در این میادین سینه سپر کردن چه ثمراتی برای نظام و انقلاب در پی خواهد داشت. چقدر نوجوان و جوان ما می‌توانند افتخار این مملکت باشند. من نوجوان و جوان این مرز و بوم را دوست دارم و از ساخت چنین آثار و برنامه‌هایی با سوژه نوجوان و جوان حمایت می‌کنم. چرا که این‌ها آینده‌سازان این مملکت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری از دستمان بربیاید به فرهنگ و هنر این مملکت کمک می‌کنیم. تاکنون کارهایی انجام داده‌ایم و هرکاری هم بتوانیم انجام خواهیم داد تا فرهنگ و هنر ایران اسلامی سرشار از آموزش، پرورش و ثمرات ارزشمند برای جامعه باشد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها