پیکر مطهر 7 شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان مردم خوزستان تشییع شدند

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری(س) پیکر مطهر 7 شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان در معراج شهدای ایران اسلامی تشییع شدند.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ - 09February 2019

پیکر مطهر 7 شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان مردم خوزستان تشییع شدند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری(س) پیکر مطهر 7 شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان در معراج شهدای ایران اسلامی تشییع شدند.

در این مراسم که با حضور استاندار خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهاع دفاع مقدس خوزستان و امیران ارتش برگزار شد، پیکر این شهدای 8 سال دفاع مقدس و نماد ایثار و شهادت همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز از مقابل حسینیه ثارالله آغاز و به سمت چهار راه سلمان فارسی تشییع شدند.

یک شهید از شهدای تشییع شده در محوطه ساختمان استانداری خوزستان تدفین و به خاک سپرده شد، پیکر 2 شهید گمنام دیگر نیز در  تیپ یکم سپاه تدفین شد.

دانشگاه علوم و فنون نفت نیز میزبان 1 شهید گمنام بود و 2 شهید گمنام نیز برای تدفین به روستای شاه ابوالقاسم رامهرمز انتقال داده شد. 

به گزارش دفاع پرس، یک شهید گمنام دفاع مقدس روز پنجشنبه در قرارگاه ارتش در اهواز تشییع و در همین مکان نیز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها