همکاری عراق و سوریه در زمینه حملات سایبری

یک مسئول عراقی از همکاری با سوریه در زمینه حملات سایبری و استفاده از تکنولوژی در راستای مقابله با تروریسم خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ - 09February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت ارتباطات عراق از همکاری با سوریه در حیطه ارتباطات و تکنولوژی با هدف مقابله با تهدیدات سایبری و شایعه‌پراکنی‌ها خبر داد.

به نوشته روزنامه الصباح عراق، «امیر البیاتی» معاون امور فنی وزارت ارتباطات عراق، در این خصوص گفت که این کشور به همراه سوریه، همکاری‌ها در زمینه مقابله با تهدیدات سایبری و تبلیغات مسموم را آغاز کرده است.

او همچنین گفت که دو کشور در سال‌های گذشته هدف جنایت‌های گروه‌های تروریستی بوده‌اند؛ گروه‌هایی که از حملات سایبری برای پخش شایعات و از تکنولوژی‌های جدید برای ایجاد جنگ روانی و توجیه جنایت‌های خود بهره می‌بردند.

البیاتی افزود: 2 کشور شرایط یکسانی را تجریه کرده‌اند و بنابراین تلاش می‌کنیم تا از تکنولوژی برای مبارزه در این زمینه بهره ببریم و با تبادل کارشناسان دو کشور در بخش ارتباطات و تکنولوژی تلاش می‌کنیم طرح‌های مشترکی را انجام دهیم.

این مسئول عراقی در خصوص افزایش پهنای باند اینترنت این کشور نیز گفت که پهنای باند اضافی از نقطه مشترک البوکمال در سوریه و القائم در عراق وارد کشور خواهد شد تا در کنار پهنای باند وارداتی از ایران، اردن و ترکیه، سرعت و کیفیت اینترنت شهرونندان عراقی افزایش یابد. ژ.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها