فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا:

شهدا برکت جمهوری اسلامی و جهان اسلام هستند

سردار خادم سیدالشهدا گفت: شهدا برکت جمهوری اسلامی و جهان اسلام هستند. همان‌طور که این ۴۰ سال در مقابل تهدیدها فتنه‌ها و بحران‌ها پیروز شدیم در آینده نیز پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۳۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ - 09February 2019

شهدا برکت جمهوری اسلامی و جهان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار سرتیپ «احمد خادم سیدالشهدا» رئیس هیات رزمندگان اسلام خوزستان در مراسم تشییع شهدای گمنام روستای شاه ابوالقاسم رامهرمز، اظهار داشت: شهرستان رامهرمز با قریب ۴۳۰ شهید و ۹۵ شهید بخش سلطان آباد و شهدای منصوب به روستای شاه ابوالقاسم، امروز مهمان ۲ شهید گمنام هستند.

وی افزود: ولایت‌مداری شهدا عامل پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی بود. حضرت فاطمه (س) در راه ولایت‌پذیری شهید شد. فاطمه‌ای که بین در و دیوار دست و بازوی او را شکستند، ولی دست از ولایت برنداشت و تا لحظه آخر از ولایت و امام دفاع کرد.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اهمیت استقامت در سخنان پیامبر، عنوان کرد: در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی استقامت کردیم و این شهدا بودند که ما را پیروز کردند. اگر در جهان اسلام آزادگی است و در مقابل استکبار ایستادیم، به واسطه این شهداست.

وی گفت: شهدا برکت جمهوری اسلامی و جهان اسلام هستند. همان‌طور که این ۴۰ سال در مقابل تهدید‌ها فتنه‌ها و بحران‌ها پیروز شدیم در آینده نیز پیروز خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا با اشاره به نابودی داعش به دست شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امروز موشک‌هایی که در اختیار ماست با برد و سرعت بالا، قدرت تخریب بسیار بالایی را دارند و ایران را به یکی از قدرتمندترین کشور‌های منطقه تبدیل کردند.

وی گفت: در شرایطی اقتصادی اکنون اگر بار دیگر دست در دست هم دهیم و به فرمان رهبری پیرو الگوی اقتصاد مقاومتی باشیم می‌توانیم از جنگ اقتصادی هم پیروزمندانه خارج شویم.

به گزارش دفاع پرس، امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حالی شش شهید گمنام در اهواز تشییع شدند که پیکر ۲ تن از این شهدا به روستای شاه ابوالقاسم از توابع شهرستان رامهرمز منتقل و در این منطقه به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار