نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیره حضرت فاطمه الزهرا (س) مطالبه‌گری و پاسخگویی بوده است

آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» گفت: سیره حضرت فاطمه الزهرا (س) مطالبه‌گری و پاسخگویی بوده است، امروز مردم ما حق مطالبه‌گری دارند و هر کسی در هر مقام و مسئولیتی باید پاسخگو باشد و مردم هم باید مطالبه بکنند چرا که مطالبه سبب دانش‌افزایی و روشنگری می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ - 09February 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده، ولی فقیه در لرستان امروز (شنبه 20 بهمن ماه) در جمع مردم الشتر در مسجد جامع این شهر به لزوم شناخت سیره زندگی حضرت فاطمه (س) تأکید کرد و اظهار داشت: امروز جامعه نیازمند سیره فاطمه (س) است و باید سیره فاطمه را شناخت.

وی با بیان اینکه اولین سیره فاطمی دانش افزایی است، گفت: سیره فاطمه الزهرا (س) مطالبه گری و پاسخگویی بوده است، امروز مردم ما حق مطالبه گری دارند و هر کسی در هر مقام و مسئولیتی باید پاسخگو باشد و مردم هم باید مطالبه بکنند چرا که مطالبه سبب دانش افزایی و شفافیت می‌شود، سبب روشنگری می‌شود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه دومین سیره فاطمه (س) معنویت بخشی بوده است و این بانوی گرامی همواره تلاش می‌کرد در خانواده و جامعه معنویت وجود داشته باشد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنویت بود، اهداف انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم و افتخار کنیم که امروز چقدر معنویت در جامعه ما برقرار شده است.

وی با تأکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود، جوانان ما دنبال معنویت هستند و این امر را در پیاده روی اربعین که حضور باشکوه جوانان را داریم می‌توان دید؛ این دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه اعتقاد نسل سوم و چهارم به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب بیشتر است، اضافه کرد: سومین سیره فاطمه (س) بصیرت بخشی بود و هیچکس مثل فاطمه زهرا (س) بصیرت بخشی نکرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار