استاندار یزد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با امام وشهداست

محمدعلی طالبی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۳۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ - 09February 2019

ببه گزارش دفاع پرس از یزد، در پیام محمدعلی طالبی آمده است: «انقلاب شکوهمند اسلامی، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.
 
وی در این پیام افزود: حضور قشر‌های مختلف مردم در راهپیمایی این روز حماسی بار دیگر تجدید میثاق با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام است.
 
طالبی تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به ویژه در سال بلوغ انقلاب و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند آن، نمادی روشن و پیامی محکم است که می‌تواند به عالی‌ترین شکل، همایشی عظیم از وحدت، اقتدار و انسجام ملی ملت شجاع ایران را در برابر دید جهانیان به نمایش گذارد.
 
استاندار یزد در این پیام با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب، از مردم دارالعباده دعوت کرد تا همگام با سایر ایرانیان، بار دیگر در صفوفی به هم فشرده و با گام‌هایی استوار، حضوری با شکوه در این راهپیمایی مردمی و دشمن شکن داشته باشند و با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار