مراسم بزرگداشت شهید «شمس‌­آبادی» در «جوین» برگزار شد

آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسنعلی شمس‌­آبادی» با حضور سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در شهرستان جوین برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ - 09February 2019

به گزارش دفاع پرس از مشهد، همزمان با شام غریبان حضرت زهرا (س) و در آستانه فرارسیدن سومین سالگرد شهادت رزمنده مدافع حرم شهید «حسنعلی شمس‌آبادی» مراسم بزرگداشتی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی شهرستان «جوین»، خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس شامگاه شنبه (۲۰ بهمن­‌ماه) در مسجد «سلمان فارسی» این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در جمع عزاداران فاطمی این مراسم اظهار داشت: به برکت جانفشانی و ایثار شهدای مدافع حرم سوریه از لوث داعش پاک شد.

وی تصریح کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب، با مقاومتی که مردم بر اساس ایمان و فرهنگ دینی در برابر استکبار از خود نشان داده و خواهند داد تصور شکست این انقلاب تعبیر نخواهد شد.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: ملتی که در راه دفاع از آرمان­‌های الهی خود شهادت را برمی­‌گزیند و در برابر مستکبرین تسلیم نمی‌شود و زیر بار ذلت نمی­‌رود شکست‌­ناپذیر است.

وی در پایان به حضور شهید «شمس آبادی» در جبهه مقاومت پس از پایان ۳۰ سال خدمت در سپاه اشاره کرد و این حضور را در زمان بازنشستگی نشأت گرفته از احساس مسئولیت این شهید والامقام و تداوم دفاع از ارزش‌­های اسلامی دانست.

سردار «یوسفعلی­‌زاده» در حاشیه سفر خود به شهرستان «جوین» از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها