طیبی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایجاد خودباوری در جوانان مهم‌ترین دستاورد جهاد دانشگاهی است

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: مهم‌ترین دستاورد جهاد دانشگاهی ایجاد خودباوری در جوانان برای انجام کار‌های بزرگ است.
کد خبر: ۳۳۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 10February 2019

ایجاد خودباوری در جوانان مهم‌ترین دستاورد جهاد دانشگاهی است«حمیدرضا طیبی» رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی مستقل از دو قدرت حاکم بر دنیا تشکیل شد.

وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان در مقابل آن صف‌آرایی کردند، اما جمهوری اسلامی توانسته با اتکا بر توان داخلی به حیات خود ادامه دهد.

طیبی با اشاره به دستاورد‌های جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین کاری که در جهاد دانشگاهی صورت گرفت، ایجاد خودباوری در جوانان برای انجام کار‌های بزرگ است.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: امروز این باور در بین مردم و جوانان ایجاد شده است که علم خودمان را کاربردی و تبدیل به فناوری کنیم و در دنیا جزو رتبه‌های اول تولید علم و فناوری قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در جهاد دانشگاهی ثابت می‌کند که ما در زمینه تولید علم و فناوری که اساس اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی است، هیچ مشکلی نداریم و مسئولان کشور می‌توانند از دستاورد‌های ما به خوبی استفاده کنند.

طیبی با بیان اینکه دستاورد‌های ایجاد شده توسط جوانان باید به تولید انبوه برسد، گفت: جمهوری اسلامی امروز هیچ‌گونه مشکلی ندارد و می‌تواند به یک الگوی موفق تبدیل شود و زندگی سعادتمندانه‌ای برای انسان‌ها رقم بزند.

رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد: امروز باید در مقابل شیطنت‌های دشمن برنامه داشته باشیم و با مدیریت صحیح به اهداف‌مان برسیم. اگر کار را به اشخاص کاردان بسپاریم به تمامی اهداف مد نظر خود خواهیم رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار