بازدید کاروان ۲۵۰۰ نفری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر

طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵۰۰ نفر از استان‌های مازندران، تهران، قم، بوشهر، مرکزی و کارکنان دادگستری و وزارت نیرو در قالب کاروان‌های متعدد از موزه جنگ خرمشهر دیدن کردند.
کد خبر: ۳۳۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ - 10February 2019

بازدید کاروان 2500 نفری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر

«هادی زرانژادیان» مسوول روابط عمومی و تبلیغات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: موج اول کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی وارد خرمشهر شده‌اند و همچون سال‌های قبل موزه جنگ خرمشهر گزینه اول این کاروان‌ها برای بازدید است.

وی افزود: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در ایام خجسته دهه فجر بیش از 10 هزار نفر ضمن حضور در مرکز فرهنگی از موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کردند.

زرانژادیان گفت: تنها در طی 24 ساعت گذشته بیش از 2500 نفر از استان های مازندران، تهران، قم، بوشهر، مرکزی و کارکنان دادگستری و وزارت نیرو در قالب کاروان های متعدد از موزه دیدن کردند. ضمن اینکه راویان مرکز نیز این عزیزان را همراهی و به سوالات و شبهات آنان پاسخگو بودند.

به گزارش دفاع پرس، موزه جنگ خرمشهر اولین موزه دفاع مقدس کشور است که در طول سال با اسناد، فضا و محتوای کم نظیرش، میزبان صدها هزار نفر زائر کاروان های راهیان نور و گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار