سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

پاسخ دندان‌شکن مردم به دشمن در راهپیمایی 22 بهمن/ توانایی ساخت هر نوع جنگنده را داریم

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر حضور چشمگیر ملت ایران در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن فردا دوباره سیلی دیگری از ملت ایران خواهد خورد.
کد خبر: ۳۳۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 10February 2019

توانایی ساخت هر نوع جنگنده را داریمسردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: امسال دشمنان ما تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته کم‌رنگ‌تر برگزار شود.

وی افزود: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که راهپیمایی 22 بهمن امسال حتما از سال‌های گذشته با شکوهتر برگزار خواهد شد و مردم همچون گذشته این را در میدان عمل ثابت خواهند کرد و با حضور چشمگیر خود جواب دندان‌شکنی را به دشمنان خواهند داد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: مشکل اساسی آمریکایی‌ها در تقابل با ایران اسلامی این است که آنان هنوز نفهمیده‌اند که در واقع با ملت ایران طرف حساب هستند؛ چراکه انقلاب، نظام، رهبر و مسئولان ما همه مردمی هستند و مردم نیز می‌دانند که چه زمانی باید وارد عرصه شوند. مطمئنا دشمنان با وجود توطئه‌هایی که تدارک دیده‌اند، باز هم در این عرصه در برابر ملت ایران طعم تلخ شکست را خواهند چشید.

سردار شکارچی با اشاره به رسالت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت این‌گونه مراسم بیان کرد: قطعا تدابیر امنیتی از سوی نیروی انتظامی برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی 22 بهمن تمهید شده و ناجا بر اساس رسالت خود عمل می‌کند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب در حوزه دفاعی اشاره کرد و با بیان اینکه امروز کشور ما در حوزه ساخت جنگنده تبحر و ظرفیت‌های دانشی و فنی لازم را دارد، گفت: ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور نمونه‌های مختلفی از جنگنده‌ها را خواهیم ساخت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی قدرت ساخت هر نوع جنگنده و هواپیمای مورد نیاز را دارد، افزود: مسئله این است که اینگونه فعالیت‌ها باید برای کشور صرفه اقتصادی هم داشته باشد. هم‌اکنون به دلیل مشکلاتی که آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و همپیمانانشان برای ما در حوزه اقتصادی ایجاد کرده‌اند و به نوعی جنگ اقتصادی را علیه ما به راه انداخته‌اند، نمی‌توانیم در حوزه‌های مختلف به صورت گسترده به تولید بپردازیم؛ اما به طور کلی جمهوری اسلامی با بهره‌مندی از متخصصان متبحر داخلی، می‌تواند هر مشکلی را از پیش روی نظام بردارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار