صفائیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کتاب‌های دفاع مقدس به سبد کتابخانه‌های زندان‌ها اضافه می‌شوند

عضو هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از اضافه شدن آثار منتشر شده دینی و دفاع مقدس به سبد کتابخانه‌های زندان‌های سراسر کشور توسط انجمن فرهنگی ناشران آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ - 10February 2019

افسر صفائیان عضو هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به اهدا 40 هزار جلد کتاب به زندان‌های سراسر کشور همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ما در این حرکت فرهنگی که به همت اعضای ناشران آموزشی محقق شد توانستیم کتاب‌های کودک و نوجوان، آموزشی و عمومی را از 30 ناشر دریافت، تجمیع و به مراکز مورد نظر ارسال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته از ناشران دیگری کتاب‌های اهدایی زیادی داشتیم که به منطقه صفر مرزی هیرمند در سیستان و بلوچستان و همچنین کرمانشاه اعزام شدند. این کتاب‌ها علاوه بر اعزام به سیستان و بلوچستان و کرمانشاه برای تجهیز کتابخانه‌های استان‌های کشور نیز هدیه شده‌اند که در واقع با کمک تعداد زیادی از ناشران حوزه‌های مختلف انجام شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی گفت: تعداد زیادی از ناشران در این حرکت سهیم بودند و ما تنها بانی این کار بودیم. قبلاً این فعالیت در سکوت انجام می‌شد اما امسال به همت «علی روحی» قرار شد ارسال این محموله فرهنگی به صورت خاص انجام شود. حدود 70 ناشر در انجمن عضو هستند اما در این محموله با کمک ناشران کودک و نوجوان و عمومی و آموزشی کار را انجام دادیم.

صفائیان درباره کتاب‌های بخش عمومی این محموله عنوان کرد: در بخش عمومی کتاب‌های مذهبی، دینی و دفاع مقدس در این محموله گنجانده شده تا سفره متنوعی را در این بسته فرهنگی داشته باشیم در ماه‌های آینده در این بخش تعداد بیشتری از کتاب‌ها را اختصاص خواهیم داد.

وی به مخاطب شناسی برای ارسال کتاب‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در گذشته مخاطب شناسی زندانیان برای دریافت کتاب انجام نمی‌شد اما طی مذاکراتی که با مسوولین زندان صورت گرفته برای ارسال کتاب‌ به زندان‌ها لازم است مخاطب شناسی انجام شود. به دلیل تنوع کتاب‌های اهدایی، ما سبد مناسبی برای این مراکز ارسال کرده‌ایم تا مورد پسند همه مخاطبین قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار