بیانیه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 10February 2019

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را به شرح ذیل منتشر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و دلیرمردی‌های مجاهدانی است که به رهبری امام عظیم الشان در برابر طاغوت ایستادگی کردند تا از یوغ و استثمار مستکبران این کشور را نجات دهند.

اکنون در حالی چهلمین فجر شکوهمندانه انقلاب را جشن می‌گیریم که در این سال‌ها مدام از سوی همان مستکبرین، تهدید و تحریم شدیم، روزی نبود که در عرصه‌ای با ما مخاصمه نکنند. روزی به وسیله منافقین بزرگان ما را ترور کردند. ۸ سال تمام با تمام قدرت نظامی و گماشته‌های خود در منطقه علیه ما جنگی تمام‌عیار را رقم زدند، و امروز نیز می‌خواهند با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای مردم را از نظام جدا کنند اما زهی خیال باطل که مردم ما هوشمندانه و با بصیرت در برابر همه فتنه‌ها سربلند بیرون آمدند و خوب امتحان دادند و در راه دفاع از آرمانهای انقلاب که برخاسته از دین مبین اسلام و تشیع ناب می باشد با افتخار جانسپاری کرده و هزاران شهید تقدیم نموده اند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اعتلای دین و انقلاب، آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام و تجدید بیعت با فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز همراه با ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن شرکت خواهد کرد و همراه با ملت نشان خواهیم داد که هیچ دستی نمی‌تواند این انقلاب را از پای در بیاورد و همواره با پیروی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب و تاسی از مسلک شهدای جلیل القدر سدی در برابر دشمنان خواهیم بود.

به امید روزی که پرچم این انقلاب از دستان رهبر عزیز به دستان مبارک امام زمان (عج) برسد و این مردم از دولتمردان حکومت مهدوی شوند.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها