سردار زاهدیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«پلیس علم‌محور» از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز پلیس ما از پلیس سنتی به پلیسی مدرن و علم‌محور تبدیل شده است که این یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 10February 2019

«پلیس علم‌محور» از دستاورد‌های انقلاب اسلامی استسردار «مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود تمامی فراز و نشیب‌ها توانسته است، دستاورد‌های زیادی کسب کند، اظهار داشت: ایران اسلامی به کوری دشمنان در حال ورود به دهه پنجم انقلاب است.

سردار زاهدیان ادامه داد: با تلاش جوانان، امروز در حوزه‌های علم، فناوری، صنعت دفاعی و... در جهان رتبه‌های بالایی را کسب کرده‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به دستاورد‌های نیروی انتظامی و بخصوص پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز پلیس ما از پلیس سنتی به پلیسی مدرن و علم‌محور تبدیل شده است که این یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش دفاع‌پرس، نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها