استقبال مسئولین و شهروندان از غرفه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قزوین

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که از 15 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین آغاز به کار کرده با استقبال پر شور بازدید کنندگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 10February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که از 15 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین آغاز شده بود با استقبال پر شور بازدید کنندگان به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، معاونین استاندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمع کثیری از دیگر مدیران و شهروندان با حضور در غرفه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از دستاوردهای این اداره کل در سالیان اخیر بازدید به عمل آوردند.

در این غرفه 100 عنوان کتاب‌ منتشر شده توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، تولیدات چند رسانه‌ای شامل مستند، موسیقی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین ماکت باغ موزه دفاع مقدس استان در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

استقبال مسئولین و شهروندان از غرفه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قزوین

گفتنی است؛ این نمایشگاه با حضور ۱۷۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در تاریخ 15 بهمن به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار