رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

چهلمین سالگرد انقلاب بر پایه اراده ملت رقم خورد

«نصرالله شفیعی» با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب بر پایه اراده ملت رقم خورد، گفت: این روز‌ها فرصت مناسبی برای مرور پرونده انقلاب در طول ۴۰ سال اخیر است.
کد خبر: ۳۳۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 10February 2019

چهلمین سالگرد انقلاب بر پایه اراده ملت رقم خورد

«نصرالله شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان این که یوم الله 22 بهمن نقط اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت در 4 دهه از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: تاریخی بس عظیم در این 40 سالگی برای ملت ایران رقم خورد.

وی با اشاره به این که هیچ برهه ای از تاریخ کشور ما به یاد نمی آورد که تمامی قدرت های بزرگ دنیا با همه ایادی و مزدوران ریز و درشتشان، اعم از دور و نزدیک با همه ی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به جنگ ملتی رفته باشند، گفت: این روزها فرصت مناسبی برای مرور پرونده انقلاب در طول 40 سال اخیر بر پایه اراده ملت ایران رقم خورده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سرعت 11 برابری علم، تولید اورانیوم 20 درصد، ساخت ناوشکن، احداث بلندترین سد بتنی، تولید دارو و هواپیماهای استراتژیک خورشیدی، فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی، استخراج سلول های بنیادی از دندان شیری، تولید زیر دریایی و پهباد رادار گریز در جهان، ارسال موجود زنده به فضا و دیگر دستاوردها از توانمندی ها و ابتکار ملت ایران است.

وی به راهپیمایی 22 بهمن شهر بوشهر که ساعت ۹ از بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی بوشهر آغاز تا مصلی جمعه ادامه خواهد داشت، اشاره کرد و گفت: سخنران این مراسم محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها