دعوت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با انتشار بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان قزوین جهت شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۳۳۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 10February 2019

دعوت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کرد: استکبار بداند که ملت ایران، یوم الله 22 بهمن را فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و بیعت دوباره با امام خامنه‌ای می‌داند.

در این بیانیه که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، آمده است: اکنون که در آستانه برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب قرار داریم، آمال و آرزوی ملت ایران همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و آینده را بسیار روشن و امید بخش می‌داند.

این بیانیه می‌افزاید؛ بی‌شک امت هوشیار و بیدار اسلامی نیک می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور نه در اعتماد به‌نظام فرسوده لیبرال دموکراسی غرب و نه در تعامل با نظام استکباری، بلکه در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، توجه به وحدت اسلامی و حضور هوشمندانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و بیش از پیش حفظ روحیه انقلابی و جهادی خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ بیست و دوم بهمن ماه نماد عزت، سرافرازی، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران است بنابراین استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است در قالب جنگ سخت و نرم و با اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی و شبیخون فرهنگی، نظام ما را با استحاله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مواجه سازد، اما در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است به اهداف شوم مادی و معنوی خود برسد.

ما بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب، اعلام می‌داریم در راه اعتلای میهن اسلامی از هیـچ تلاشی فروگذار نکرده و باافتخار دوشادوش سایـر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار