عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

(22بهمن) روز شکست دسیسه‌های «غرب» علیه انقلاب اسلامی

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به هدف عمده غربی‌ها مبنی بر تضعیف روحیه انقلابی و سستی در پیوند ملت با حاکمیت، گفت: 22 بهمن روز خنثی‌سازی تمام توطئه‌های غرب علیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 10February 2019

22 بهمن روز شکست دسیسه‌های «غرب» علیه انقلاب اسلامی«جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یقین دارم که راهپیمایی 22 بهمن سال جاری نسبت به سال‌های گذشته به مراتب، باشکوه‌تر و با صلابت برگزار خواهد شد؛‌ چراکه مردم می‌دانند مسب تمام گرفتاری‌های امروزشان، ناشی از تحرکات و اقدامات ضدایرانیِ غربی‌هاست.

وی افزود: در حقیقت مردم مقتدرانه برای به نمایش گذاشتن حس انزجارشان نسبت به دولتمردان غربی، فردا با شور نشاط مضاعف‌تری به خیابان‌ها خواهند آمد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که غربی‌ها و در راس تمام دشمنان کشورمان، آمریکا دنبال می‌کند، تضعیف روحیه انقلابی به خصوص در نسل جوان و سستی در پیوند ملت با حاکمیت است؛ لذا برای تحقق این‌گونه اهدافشان، مبالغ سرسام‌آوری هزینه کرده و همین خط و مشی را دنبال می‌کنند. با وجود اینکه از بدو ظهور انقلاب این مسیر را ادامه داده‌اند اما تاکنون نتوانسته‌اند ذره‌ای موفقیت کسب کنند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه پشتیبانی بی‌چون و چرا و همه‌جانبه مردم از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین مانع برای تحقق اهداف غربی‌هاست، افزود: غربی‌ها در طول سال در اتاق فکرهای خود برای تضعیف توان ایران در تمام عرصه‌ها به خصوص در حوزه اعتقادی، اقتصادی و برای سستی در پیوند ملت با حاکمیت تلاش‌های بی‌شائبه‌ای انجام می‌دهند؛ اما تمام این توطئه ها و اقدامات ضد ایرانی‌شان با حضور گسترده مردم در عرصه‌های مهم سیاسی به خصوص 22 بهمن خنثی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به معضلات معیشتی مردم، گفت: در طول این چهل سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، مردم با تمام وجود پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، اما عملکرد مسوولان در خدمت‌رسانی به مردم شایسته و مورد قبول نیست؛ لذا مسوولان پشتیبانی مردم از انقلاب را قدر بدانند و برای خارج شدن از این وضعیت بحرانی اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار