سردار عزیزی‌دلشاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جوانان ایرانی قادر به انجام بزرگترین کار‌ها هستند

مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: جوانان ما باور کرده‌اند که می‌توانند در سخت‌ترین شرایط، بزرگترین کار‌ها را انجام دهند.
کد خبر: ۳۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۲ - 11February 2019

امروز دشمن قادر به پوشیده نگه‌داشتن دستاورد‌های ما را ندارد/ یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تربیت جوانان انقلابی استسردار «محمد عزیزی دلشاد» مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تربیت جوانان انقلابی است و امروز هرچه به دست آورده‌ایم، محصول تلاش جوانان کشور است.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما باور کرده‌اند که می‌توانند در سخت‌ترین شرایط، بزرگترین کار‌ها را انجام دهند.

سردار عزیزی دلشاد گفت: ایجاد تحول یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و ما از فضای ظلمت‌بار دوران ستم‌شاهی وارد فضای نورانی شدیم.

مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: امروز روحیه خوباوری، ما می‌توانیم و اعتقاد به نصرت الهی در جوانان ما بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است و خوشبختانه در حوزه‌های عمرانی، سیاسی، اقتصادی و بخصوص در حوزه‌های دفاعی و امنیتی دستاورد‌های شگرفی داریم.

وی افزود: امروز دشمنان ما قادر به کتمان پیشرفت‌های ما نیستند. آن‌ها اذعان می‌کنند که هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم، اما جمهوری اسلامی ایران با هزینه‌های بسیار کمتر توانسته تمامی نقشه‌های ما در منطقه را نقش بر آب کند و باید همه بدانند تفکر پیروز در منطقه تفکر جمهوری اسلامی ایران است.

سردار عزیزی دلشاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای کشور‌های مظلوم و آزادی‌خواه یک الگوی موفق است، عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما همواره در حال افزایش قدرت و پیشرفت هستیم، اما استکبار جهانی رو به زوال است.

مشاور عالی وزیر دفاع گفت: امروز تحلیل‌گران جهان بر این باور هستند که آمریکا دیگر قدرت گذشته را ندارد، اما وقتی در خصوص قدرت جمهوری اسلامی ایران بحث می‌کنند، می‌بینند که ما بسیار قوی‌تر از گذشته شده‌ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها