سردار جعفری:

شعار «مرگ بر آمریکا» بلندتر از همیشه در 22 بهمن طنین‌انداز خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مردم ایران اسلامی در 22 بهمن سال جاری، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را رساتر و بلندتر از همیشه سر خواهند داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 10February 2019

شعار «مرگ بر آمریکا» بلندتر از همیشه در 22 بهمن 97 طنین انداز خواهد شدسردار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عظیم‌الشأن مکتب جهاد و شهادت تجدید بیعت خواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکای جنایتکار خواهند داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم خاصه نوجوانان و جوانان عزیز، افزود: مردم عزیزمان با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق و به جهانیان ثابت خواهند کرد که همیشه و همواره پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

جعفری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در طول این 40 سال شیطنت‌ها و دسیسه‌های زیادی را برای از بین بردن نظام بکار بسته‌اند اما باید بدانند که آرزوی خود را به گور خواهند برد.

این مقام مسوول تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در 22 بهمن‌ سال جاری، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را رساتر و بلند تر از همیشه سرخواهند داد.

وی افزود: مسوولین ایران اسلامی باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در جهت رفع مشکلات مردم عزیزمان بکوشند و همگی باید بدانیم که مردم، ولی نعمت ما هستند.

این مقام مسوول در خاتمه از امّت شهیدپرور و ولایتمدار آذربایجان شرقی و تبریز درخواست کرد که با حضور حداکثری بار دیگر ثابت کنند که همیشه پشت سر مقام معظم رهبری بوده و هستند و در تحقق این راه با هیچ کس معامله نمی‌کنند و راه شهدا که همان رسیدن به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار