امام جمعه اصفهان:

امسال شاهد حضور گسترده‌تر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن خواهیم بود

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد گفت: دشمن امسال گفته است ما نمی‌گذاریم مردم ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن بگیرند ولی امسال شاهد حضور گسترده‌تر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن خواهیم بود.
کد خبر: ۳۳۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 10February 2019

امسال شاهد حضور گسترده تر و دشمن شکن مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواهیم بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سالامی اظهار داشت: ما باید نعمت خدا را متذکر باشیم و یادآوری کنیم، خداوند متعال در آیات متعدد قرآن کریم می‌فرماید «نعمت‌های خدا را یادآوری کنید» و هر سال یک مرتبه، باید نعمت انقلاب را گرامی بداریم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای برگزار نشدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: دشمن امسال گفته است که ما نمی‌گذاریم مردم ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن بگیرند، ولی امسال شاهد حضور گسترده‌تر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمائی عظیم 22 بهمن خواهیم بود و زخم پوزه به خاک مالیده دشمنان انقلاب دوباره تازه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: دشمنان ما فکر می‌کنند که با جنگ نرم و فرهنگی و تحریم‌ها می‌توانند ما را از انقلاب جدا کنند، اما باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان بفهمانیم که نمی‌توانند ما را از انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی با بیان اینکه حکومت ما اسلامی است و جشن‌های ما جشنی خارج از حدود الهی نیست، عنوان کرد: انقلاب ما انقلابی درونی و الهی است و یکی از مبانی دین ما این است که زیر سلطه اجانب نباشیم و تا زمانی که زنده هستیم باید انقلابی بمانیم و انقلابی‌گری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها