اجرای حرکات نمایشی توسط جنگنده‌های «میگ ۲۹»، «صاعقه» و «سوخو ۲۲»

هواپیماهای میگ ۲۹، صاعقه و سوخو ۲۲ در حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پرواز درآمده و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
کد خبر: ۳۳۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 10February 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی از نمایشگاه‌ اقتدار هوایی نیروهای مسلح بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در پایگاه شهید لشگری، از نمایشگاه «اقتدار هوایی نیروهای مسلح» بازدید کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در بدو ورود به این نمایشگاه، با حضور در جایگاه شهدا، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس،شهدای  مدافع حرم و شهدای گمنام ادای احترام کرد.

وی از غرفه‌های اورهال، پهپاد‌های سپاه و ارتش، اداره بهداشت و درمان و... بازدید و از طریق رادیو «اقتدار» مستقر در این نمایشگاه، ضمن گفت‌وگو با مردم و دعوت آنان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت گفت: ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم عزیز، شریف و مقاوم ایران اسلامی، فردا راهپیمایی با شکوهی را شاهد خواهیم بود و بار دیگر حقانیت ملت بزرگ کشورمان و ناامیدی دشمنان و مستکبران اثبات خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین نمایشگاه اقتدار نیرو‌های مسلح را نماد استقلال، خودکفایی، خودباوری، اتحاد و انسجام ملی توصیف کرد.

در این بازدید که امیر سرتیپ واحدی نیز حضور داشت، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در آلرت با خلبانان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

گفتنی است، تیزپروازان نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هواپیماهای میگ ۲۹، صاعقه و سوخو ۲۲ در حضور حجت‌الاسلام محمدحسنی به پرواز درآمده و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها