مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

راهپیمایی 22 بهمن آزمون ولایت‌­پذیری ملت ایران اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک رزمایش ملی برای اثبات حضور مستحکم امت پشت سر امام برای پیگیری اهداف انقلاب در ورای همه جریان­‌سازی‌های رسانه‌­ای و خبری دشمنان در فضای مجازی و رسانه­‌ای است.
کد خبر: ۳۳۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ - 10February 2019

در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در گفت­‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در مشهد در خصوص ضرورت شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امید است انقلاب اسلامی از همه موانع و تهدیداتی که نظام سلطه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده به سلامت عبور کند و 40 سالگی را به 400 سالگی و در نهایت به قیام و انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند بزند.

وی ادامه داد: دو عنصر اساسی در گفتمان امام خمینی (ره) در مورد عوامل مُحدثه انقلاب ذکر شده که یکی انگیزه معنوی و دینی برشماری شده و دیگری وحدت کلمه و حضور میلیونی امت حزب الله در صحنه است. البته پیوند دهنده این دو عامل در عصر حاضر ولایت مطلقه فقیه است که هم فهم عالمانه و اجتهادی از دین داشته و هم پیمانی ناگسستنی معنوی و عاطفی با آحاد مردم دارند و این دو را برای اینکه مؤثر واقع شوند منسجم می­‌کنند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضامن انقلاب اسلامی است

یوسفعلی­‌زاده خاطر نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در طول سال­‌های گذشته تا امروز و امسال که به کوری چشم دشمنان و به خصوص آمریکای جنایتکار که حتی نمی­­‌خواست این انقلاب40 روز بشود ولی انقلاب اسلامی 40 ساله شد، ضمانت بخش و تأیید کاملی است بر اینکه مردم، انقلاب و نظام و آرمان­‌های این انقلاب را دوست دارند و مطیع اوامر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس با اشاره به اعتراضات مردمی در فرانسه و سرکوب این اعتراضات توسط دولت حاکم گفت: میلیون­‌ها نفر از مردم کشورمان علی­رغم انتقادهایی که به مشکلات، نارسایی­‌ها و کمبودهای اقتصادی دارند اما در روز 22 بهمن به عنوان یک روز خاص در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می­‌کنند و خواسته­‌ها، مطالبات و آرمان­‌های اساسی­ خود و همچنین پیگیری اهداف انقلاب را مطالبه و راهبردهای نظام را تأیید می­‌کنند. در روز 22 بهمن مردم با رهبری و حاکم اصلی این نظام تجدید بیعت می­‌کنند. این حرکت بسیار مهم مردمی یک انقلاب مکرر است.

این مسئول تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌­ای دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌­های ماهواره‌­ای با انتشار اخبار نادرست اغوا، القاء و دروغ‌سازی می­‌کنند که مردم ناراضی و از انقلاب اسلامی رویگردان هستند؛ اما حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر روی همه یاوه‌­گویی­‌های دشمنان است و در اصل، یک مهر باطل شد مجدد بر روی همه بافته­‌های نظام سلطه می­‌زنند.

راهپیمایی 22 بهمن یک رزمایش ملی است

یوسفعلی­‌زاده ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، چون شرکت مردم در این راهپیمایی نقطه عطف و سرفصلی نو در حرکت طوفنده آنها است که غبار تحریف، انحراف، جعل و دروغ و فتنه را از ساحت جامعه پاک می­‌کند.

وی تأکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک رزمایش ملی برای اثبات حضور مستحکم امت پشت سر امام برای پیگیری اهداف انقلاب در ورای همه جریان­‌سازی­‌های رسانه­‌ای و خبری دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌­ای است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: هر چند قاطبه مردم، بسیجی و حزب اللهی هستند، اما از روز اول انقلاب تا به امروز فرزندان انقلابی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شاگردان مکتب امام حسین(ع) که جامعه ایثارگران، نیروهای حزب اللهی‌ و بسیجی­ان را شامل می­‌شود پیشاهنگ راهپیمایی 22 بهمن بوده و هستند. صاحبان و سهامداران اصلی انقلاب جامعه ایثارگران و بسیجیان و نیروهای انقلابی هستند. آنها با ایثار و بذل جان سرمایه­‌های اصلی این انقلاب را تأمین کردند. جامعه ایثارگر و انقلابی در حرکت­‌های مردمی که در راستای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی صورت می­‌گیرد باید در صف اول باشد.

ایجاد طروات انقلابی با حضور جامعه ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن

این مسئول تصریح کرد: جامعه ایثارگری این حقیقت را درک کرده که در طول حیات انقلاب باید پشت سر امام و گوش به فرمان ولایت باشد و از سویی دشمنان هم به این نتیجه رسیده‌­اند که تا زمانی که انسان­‌های تا بن دندان معتقد وجود دارند اقدامی نمی‌­تواند انجام دهد. ناقوس مرگ آرزوهای دور و دراز دشمنان در دستان پیشکسوتان عرصه­‌های عزت و شرف و خانواده بزرگ ایثارگران است. حضور این عزیزان در راهپیمایی 22 بهمن حرارت و طراوت انقلابی ایجاد می‌­کند.

یوسفعلی­‌زاده بیان داشت: پیام کلی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به ملت ایران و جبهه مقاومت در سر تا سر جهان این است که بر عهدی که بستیم هستیم. خواستیم توانستیم. باید بخواهیم تا بتوانیم. پیام دوم راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این است که شاهد حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باشید. شما که این آرزو را در سر می­‌پروراندید که ملت ایران اسلامی 40 سالگی انقلاب را نبینند؛ اما به کوری چشمتان مردم کشورمان 40 سالگی انقلاب اسلامی را دیدند.

وی در پایان خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: درخواست یک ملت 80 میلیونی این است که بیدار شوید و حقایق جهان و خواست یک ملت همچون حقوق بشر، آزادی و دموکراسی را بفهمید و به آن احترام بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار