فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین خبر داد

پیکر ۷۵ شهید تازه تفحص شده روز سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از بازگشت پیکر پاک ۷۵ شهید تازه تفحص شده به خاک کشور در روز سه‌شنبه، ۲۰ آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 09November 2014

پیکر ۷۵ شهید تازه تفحص شده روز سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حسین عشقی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی فاو، مجنون، العماره و مجنون عراق و در مرحله هفدهم تفحص برونمرزی توسط نیروهای جستجوگر این قرارگاه کشف شدهاند. پیکر این شهدا، ساعت 9 صبح از مرز شلمچه به خاک میهن منتقل خواهند شد.

وی گفت: این شهدا در عملیاتهای خیبر، والفجر 8 و تک دشمن در سالهای 66 و 65 در زبیدات به شهادت رسیدهاند و از لشکرهای 31 عاشورا، 8 نجف، 21 امام رضا (ع) و همچنین لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش هستند.

عشقی ادامه داد: پیکر پاک این شهدا پس از مراسم استقبال، به شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان منتقل و مراسم بزرگداشتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در این شهرها برگزار میشود و سپس به معراج شهدای اهواز منتقل میشوند.

فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: کاروانهای راهیان نور و مردم خرمشهر و آبادان با حضور در مراسم استقبال از پیکر پاک این دلاورمردان، بار دیگر با آرمان سرخ و عاشورایی این شهیدان تجدید بیعت می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار