بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی وحدت خود را به نمایش می‌گذارند

اداره‌ کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ - 10February 2019

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خود با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش می گذارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با انتشار بیانیه‌ای از مردم دلسوز وبسیجی این استان جهت شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده ی جمهوری اسلامی ایران است. در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی ، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی 40 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است و مردم دلسوز نیز همچون همیشه پشتیبان کشور ، انقلاب و ولایت فقیه هستند.

اینک که 40 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود برخی بی اخلاقی ها و حرمت شکنی ها در ساحت سیاسی کشور می تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند، آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خوبی که دارند زمانی که دشمن برهنه و بی نقاب تر در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و عربده کشی باز می کند، با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش می گذارند.

اداره کل حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی ، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدواراست حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها