بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر بمناسبت ۲۲ بهمن؛

انقلاب اسلامی تجلی حکومت الهی در روی زمین است

در فرازی از بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر آمده است: این راز کلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) بود که این انقلاب را «معجزه بزرگ الهی» و «تجلی حکومت الهی در روی زمین» می‌دانست.
کد خبر: ۳۳۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 10February 2019

انقلاب اسلامی «تجلی حکومت الهی در روی زمین» است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم و حوزویان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران بر طاغوت شاهنشاهی در سال 57 در واقع پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل بود. مردم شریف ایران با حمایت و تبعیت از مردی الهی از سلاله پاک حضرت زهرا سلام الله علیها و با نثار خونهای پاک هزاران شهید، پیروزی جبهه توحید بر جبهه طاغوت را رقم زدند و به تعبیر بسیاری از عالمان حقیقت بین، آروزی انبیاء الهی را محقق کردند. چهل سال از عمر این انقلاب گذشت، توطئه ها و نقشه‌ها و فتنه های شوم دشمنانِ جبهه حق روز به روز پیچیده‌تر و سهمگین‌تر شد و همه امکانات و تجهیزات خود را به کار گرفتند تا این انقلاب نو پا را ساقط و سرنگون کنند اما به اعجاز الهی و حضور و حمایت مردمی و رهبری‌های روشنگرانه و الهی امامین انقلاب همه نقشه‌ها و توطئه‌های آنان نقش بر آب شد و دشمنان ما هر روز ضعیف تر از گذشته شدند. در ادامه این بیانیه آمده است: این راز کلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) بود که این انقلاب را «معجزه بزرگ الهی» و «تجلی حکومت الهی در روی زمین» می دانست.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: مردم شریف و بیدار ایران با تحمل مشقت‌ها و سختی‌های فراوان و ناملایمت‌های بسیار و تحریم های ظالمانه و کمرشکن، چهل سال تا پای جان به پای این انقلاب ایستادند و امروز که انقلاب عزیز ما چهل ساله شده است پر شورتر از گذشته به حمایت همه جانبه از آن برخاسته‌اند و استقامت و عزم و اراده جدی خود را به دنیا نشان داده‌اند که در پی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و بر افراشتن پرچم آن بر فراز گیتی هستند. 

در بخش دیگر این بیانیه گفته شده: در یک سال گذشته نیز دشمنان مستکبر ما از آمریکا و اسرائیل گرفته تا حکومت‌های مرتجع و وابسته آنها در منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نرسیم ولی با همت مردم و اتکال به پروردگار، ما رسیدیم و ان شاءالله این مردم راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب را قطعاً با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: مدیریت حوزه علمیه استان ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت زهرای اطهر و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان عزیزی که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند و شهیدان عزیز دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که همگی برای اعتلای کلمة الله و برای پیروزی جبهه حق و توحید، مجاهدانه جنگیدند و خون پاک خود را نثار کردند.

از همه امت مقاوم، صبور و شهید پرور سراسر استان بوشهر و روحانیت معظم و اساتید و طلاب انقلابی حوزه های علمیه استان دعوت می‌کند تا همگی همگام با مردم قهرمان سراسر میهن اسلامی و با حمایت از رهبر عزیر و روشنگر انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن شرکت نموده و چهلمین سال پیروزی این انقلاب الهی را گرامی داشته و بار دیگر عزم و اراده خلل ناپذیر خود در دفاع از اسلام ناب محمدی و دفاع از جبهه توحید در مقابل جبهه کفر و طاغوت را به سراسر دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها