پیام مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر؛

میراث «روح الله» در این 40 سال مقتدرانه و با صلابت شاخه و برگ گرفت

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ - 10February 2019

میراث روح الله در این 40 سال مقتدرانه و با صلابت شاخه و برگ گرفت

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی پرصلابت 22 بهمن به شرح زیر صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

تاریخ جمهوری اسلامی ایران سرشار از نمونه‌های بارزی از همدلی مردم و نظام را به اثبات رسانیده است و این حقیقت که تا زمانی که مردم در کنار این انقلاب قرار دارند و ازفرمایشات ولی فقیه و رهبری تبعیت کنند هیچ آسیبی به این مملکت وارد نخواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران در طی چهلمین سالگرد پیروزی استقلال خود در قله های موفقیت استوار همچون کوه ایستاده است تا به همگان نشان دهد که انقلابی که با اطاعت از دستورات دینی شکل بگیرد هرگز رو به زوال و نابودی نخواهد رفت.

دهه فجر انقلاب اسلامی ایران نشان داد که با اراده جوانان مسلمان و مومن می توان نهضت ملی و الگو پذیری دینی را در جهان اسلام به وجود آور تا بیداری اسلامی در سال های بعد از انقلاب مسیر راه بیداردلان در برابر دشمنان اسلام باشد.

میراث روح الله در این 40 سال مقتدرانه و با صلابت شاخه و برگ گرفت و تمام دسیسه های بد خواهان انقلابش با ولایت پذیری پنبه هایشان رشته شد و انتظارات پلیدی که در نابودی انقلاب سال 57 امت ایران اسلامی را داشتند در خواب دیدند و خواهند دید.

بر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پوشیده نیست که مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن نماد و مظهر شور حضور و اراده و عزم ملی ملت ایران است که در دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با شهدا تا پای جان و تا آخرین لحظه ایستاده اند.

این ملت به جهانیان فهماندند که با اتحاد خروشان و همبستگی همیشگی خود تمام موانع و نقشه های کثیفی همچون تحریم های اقتصادی که برای کند کردن حرکت انقلابی مردم و نا امید کردن ملت از نظام به کار بسته اند با حضور در صحنه های انقلاب بر آب می دهند.

سردار «غلامعلی کفاش» ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ابراز امیداوری نمود که با اتحاد و همبستگی ملت ایران و حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 97 باری دیگر دشمنان این نظام و اسلام را نا امیدو توطته های آنها را خنثی و برگ زرینی در 40 سالگی انقلاب رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار