بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 19

ارائه فصلنامه‌های انتظامی در غرفه دانش انتظامی نمایشگاه مطبوعات

فصلنامه‌های دانش انتظامی، مطالعات مدیریت انتظامی، انتظام اجتماعی، پژوهش‌های اطلاعاتی و جنایی، علوم و فنون مرزی، زنان و خانواده و پلیس زن در غرفه دانش انتظامی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ارائه می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ - 09November 2014

ارائه فصلنامه‌های انتظامی در غرفه دانش انتظامی نمایشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، این روزها بیستمین نمایشگاه مطبوعات میهمان مصلی امام خمینی(ره) در خیابان بهشتی شده است تا اهالی رسانه و فعالان عرصه خبر در این مکان توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.

وارد فضای نمایشگاه که میشوید غرفه دانش انتظامی را میبینید که در گوشهای خلوت و در آرامشی خاص فعالیتهای خود را به مخاطبین ارائه میدهد.

در این غرفه نه چندان بزرگ فصلنامه دانش انتظامی به چشم میخورد که بیشتر در حوزه اجتماعی – حقوقی و روانشناسی فعالیت میکند. فصلنامهای علمی پژوهشی است که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  نیز عضویت دارد.

همچنین در این غرفه فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی به چشم میخورد که در حوزه مدیریتی و اجتماعی است.

فصلنامههای دیگری با عناوین انتظام اجتماعی، پژوهشهای اطلاعاتی و جنایی و فصلنامه علوم و فنون مرزی که در حوزه مرزهای کشور و شرایط اقلیمی واجتماعی مرزی بحث میکند و عمده مقالات این فصلنامه مربوط به امنیت مرزها و راهکارها و زندگی و برقراری ارتباط اجتماعی با ساکنین مرزی است، در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

در قسمت دیگری از بازدید این غرفه دو فصلنامه پژوهشهای انتظامی – اجتماعی زنان و خانواده نیز دیده میشود و فصلنامه اخر اختصاص دارد به فصلنامه پلیس زن که تمهیدادت مربوط به زنان را به تصویر میکشد.

در پایان یک بازدید چند دقیقهایی به فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیکی بر میخوریم که در حوزه اجتماعی راهنمایی و رانندگی و روانشناسی در این حوزه فعالیت میکند که مقالاتی در مورد عوامل بازدارنده از تصادفات، علل تصادفات و روانشناسی تصادفات ارائه میشود.

انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار