تجلیل از نخبگان نسل سوم انقلاب در همایش فصل رویش

فرهنگسرای خاتم (ص) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از چهار تن از چهره‌های جوان و نخبه نسل سوم انقلاب در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌کند.
کد خبر: ۳۳۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ - 10February 2019

تجلیل از نخبگان نسل سوم انقلاب در همایش فصل رویشبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید محمدحسین طباطبایی اولین نابغه قرآنی دوران انقلاب، دکتر طاهر روشندل اربطانی جوانترین استاد تمام دانشگاه‌های ایران، شاهین ایزدیار طلایی ترین ستاره پاراآسیایی ایران و آرین غلامی قهرمان شطرنج در عرصه های بین المللی، چهار تن از نخبگان جوان انقلاب هستند که در ویژه برنامه «فصل رویش» معرفی و از آنان تقدیرخواهد شد.

در این برنامه که با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شخصیت ها و چهره های فرهنگی و انقلابی، لوح و نشان «فصل رویش» به جوانان نخبه اهدا می‌شود.

قرائت قران کریم توسط قاری بین‌المللی استاد سعید پرویزی، سخنرانی سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حجت الاسلام دکتر یحیی صالح نیا امام جمعه غرب تهران، پخش کلیپ آشنایی با چهار تن از رویش های جوان انقلاب اسلامی، اجرای گروه سرود فرینا با عنوان چهل سالگی و اجرای خواننده ی نسل انقلاب محسن توسلی و آیین تجلیل از رویش های انقلاب بخش های مختلف این مراسم است.

در ویژه ‌برنامه‌ «فصل رویش» از ۴۰ چهره برتر در عرصه‌ های فرهنگی - هنری با اهدای نشان رویش تجلیل می شود و بخشی از اجرای این برنامه تجلیل از جوانان پر افتخار ایران اسلامی است که به میزبانی فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار خواهد شد.

این برنامه چهارشنبه 24 بهمن ماه از ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی تماشا به نشانی یافت آباد، میدان معلم، ابتدای بلوار مدائن برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار