بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت 22 بهمن؛  

انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) دارد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ - 10February 2019

انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب سرخ ابا عبدالله الحسین (ع) داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: «یک بار دیگر تقویم انقلاب ورق خورد و شکوه وحدت و حماسه همدلی ملت ایران اسلامی در روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی بر پیشانی کشور عزیزمان ایران اسلامی جلوه‌گر شد.

انقلابی که با رهبری مردی از تبار آینه‌ها از کوچه‌های ظلم و تاریکی گذشت و قدم در نور و روشنایی گذاشت تا ثابت کند ریشه در انقلاب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) دارد و ایثار و شهادت مردانی را فریاد می‌زند که در لحظه لحظه ثبت تاریخی‌ترین حماسه‌ها، 40 سال محکم ایستادند.

ایستادگی 40 ساله انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم با بصیرت در مقابل زنجیره تهدیدات نظام سلطه و استکبار و عبور پیروزمندانه آن از فتنه‌ها و چالش‌های بزرگ، بیانگر اقتدار ذاتی نظام و ملت ایران و پیوند وثیق و عمیق آنها با اندیشه ناب محمدی (ص) و اصل ولایت فقیه است.

و حال، انقلاب اسلامی ایران به عنوان برزگترین حادثه قرن در حالی چهلمین سال پیروزی را به جشن نشسته‌است که دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار مدعی بودند که این انقلاب 40 سالگی اش را نخواهد دید.

دشمن در خیال خام خود نقشه براندازی انقلاب اسلامی را طرح ریزی کرده بود اما ملت همیشه در صحنه و مبارز ایران اسلامی ثابت کرد در مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمنان چون کوه استوار ایستاده تا درخت انقلاب که با خون هزاران شهید آبیاری شده است از گزند هر گونه حوادث در امان بماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن 22 بهمن ماه و همچنین گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به محضر مقام معظم رهبری و ملت همیشه در صحنه، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، از امت حزب الله و همیشه در صحنه استان مازندران دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان و دشمنان قسم خورده نظام بکوبند و فریادهای الله اکبر که رمز پیروزی این انقلاب بوده را در خیابان‌ها فریاد بزنند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها