طنین «الله‌اکبر» بر فراز آسمان استان مازندران/ برش کیک تولد 40 سالگی انقلاب توسط فرزندان شهدای مدافع حرم

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فریاد الله‌اکبر بر فراز بام منازل در استان مازندران طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 10February 2019

طنین الله اکبر بر فراز آسمان استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فریاد الله‌اکبر مردم ولایتمدار و انقلابی استان مازندران بر فراز بام خانه‌هایشان طنین انداخت.

آری! در شبی که به شب الله اکبر معروف است، مردم همیشه در صحنه استان مازندران با حضور در اماکن مذهبی، امامزاده‌ها، مساجد، تکایا و یادمان‌های شهدای گمنام بانگ الله اکبر سر دادند تا به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ثابت کنند پای این انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

امشب مردم ولایی و انقلابی مازندران در جای جای این استان لاله خیز و لاله پرور رساترین فریادها را در آسمان فریاد زدند تا بار دیگر به استکبار جهانی بفهمانند که این کشور جمهوری اسلامی است، این کشور شهیدان است، این کشور مردان آزاده‌ای است که برای تناور شدن درخت انقلاب خون‌ها دادند و برای حفظ آرمان‌های شهیدان ایستادگی می‌کنند.

مردم استان مازندران در میادین مختلف استان، خیابانها، کوچه‌ها و بر بام های منازل فریاد الله اکبر سر دادند تا ضمن اعلام بیعت دوباره با ولی فقیه، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

و این‌گونه بود که شب الله اکبر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ثبت شد تا ماندگار شود و آیندگان از آن به نیکی یاد کنند.

همچنین مراسم نورافشانی و برش کیک تولد 40 سالگی انقلاب اسلامی توسط فرزندان شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌های امشب در نقاط مختلف استان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار