نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب را در هم بشکند

حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» با بیان اینکه فقط فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند تمام فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب را در هم بشکند، گفت: آن‌ها ۴۰ سال است که فریاد می‌زنند و دستاورد‌های ما را نادیده می‌گیرند و علیه ما جنگ رسانه‌ای دارند.
کد خبر: ۳۳۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ - 11February 2019

فرهنگ دفاع مقدس می تواند فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب را در هم بشکندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در امامزاده باقریه بیرجند، با بیان اینکه انقلاب اسلامی رنگ و بوی الهی داشت، اظهار داشت: بسیاری از انقلاب های دیگر در دنیا با شعارها و انگیزه های دیگری بوده است و برای احیای دین و اسلام نبوده است.

وی عنوان کرد: از دوره «رنسانس» به بعد، رویکرد جامعه جهانی به سمت و سوی فرار از معنویت پیش رفته است و به ترتیب خدا از جامعه و زندگی افراد خارج می شده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان داشت: خدا در قرآن کریم می فرماید «چیزی که بیشتر از همه نسبت به خدا و رسول او موضع دارد، قوم یهود است».

عبادی اضافه کرد: در تمام جریانات ترویج بی بند و باری جریان صهیونیست حضور دارد.

وی متذکر شد: انقلاب ما به نام اسلام شکل گرفت و اولین کارش این بود که یک قدرت بالا و منسجم در مردم ایجاد کرد و بلافاصله خط ابطال بر کمونیست ها کشید.

نقش انقلاب اسلامی در جایی که 70 سال مرکز مبارزه با خدا بوده است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمونیست بیشترین آسیب را از انقلاب دید، گفت: امام در نامه به «گورباچف» نوشت که کمونیست را باید در زباله دان های تاریخ جستجو کرد.

عبادی تصریح کرد: امروز شهر «مسکو» و مردم آنجا بسیار به معنویت علاقمند هستند و حضوری پررنگ در کلیساها دارند این درواقع همان جایی است که خدا را نادیده گرفتند و 70 سال مرکز مبارزه با خدا بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام لیبرال دموکراسی غرب که سردمدارش امریکاست می گویند بزرگترین تهدید غرب ایده اسلام گرایی است، مطرح کرد: درواقع قبل از انقلاب همچین ایده ای نبوده است و حتی کارشناسان گفتند با این روش پهلوی هیچ اثری از اسلام تا 15 سال دیگر نمی ماند اما در همان شرایط، انقلابی شکل گرفت که بسیار پرمعنویت تر و قدرتمند تر از قبل بود.

امروز جامعه امریکا متأثر از انقلاب اسلامی شده است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز جامعه امریکا متأثر از انقلاب ما شده است و بسیار به معنویت و خدا علاقمند شده است.

حجت الاسلام عبادی تبیین کرد: درحالی که مهمترین روزنامه و رسانه های غربی و امریکایی قبل از انقلاب نامی از خدا و معنویت نمی بردند، امروز باتوجه به شدت اسلام گرایی و علاقه مردم به دین اسلام صفحه ها، ستون ها و بخش هایی از روزنامه و رسانه خود را به این موضوع اختصاص می دهند تا مخاطب خود را از دست ندهند و این ها نشان دهنده این است که عالَم در حال دگرگون شدن است.

وی تاکید کرد: هرچه می گذرد با این ویژگی و رویکرد خدایی، انقلاب اسلامی امواجش سهمگین تر می شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم یادآور شد: در قرآن اعلام شده است که عاقبت امور به دست اهل تقواست و هرچه تقوا بیشتر باشد می توانیم از این فتنه ها سربلند بیرون بیاییم.

عبادی یک علت اصلی بوجود آمدن انقلاب را روحیه انقلابی گری دانست و بیان داشت: برخی می گویند انقلاب انجام شد و کار انقلابی بس است ولی درواقع به دنبال این هستند که فاتحه انقلاب را بخوانند.

با فرهنگ دفاع مقدس می توانیم دنیا را فتح کنیم

وی ادامه داد: هیچ فرهنگی به اندازه فرهنگ دفاع مقدس قوی و کارا نیست، با این فرهنگ می توانیم بسیاری از سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کنیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره از شهید «برونسی» یادآور شد: این شهید که بنّا و فرمانده گردانی بود، وقتی در یکی از عملیات ها راه را گم کردند توسلی پیدا می کند به حضرت زهرا(س) و بعد از آن راه را نشان می دهد؛ وقتی بعدا یکی از همرزمانش راز این اتفاق را می پرسد به او می گوید که حضرت زهرا(س) به من اعلام کرده است که مسیر کدام طرف است اما تا وقتی که در این دنیا هستم حق نداری این راز را برملا کنی.

عبادی با تاکید بر اینکه فقط فرهنگ دفاع مقدس می تواند تمام فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب را در هم بشکند، گفت: آنها 40 سال است که فریاد می زنند و دستاوردهای ما را نادیده می گیرند و علیه ما جنگ رسانه ای دارند.

وی افزود: اگر این ابزار رسانه ای که در اختیار آنهاست در اختیار ما بود تا امروز دنیا را فتح کرده بودیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هشت سال ما را گرفتار جنگ کردند تا نتوانیم موفق شویم، گفت: چون در برابر موفقیت ها و دستاوردهای ما کم آوردند وارد وادی تحریم شدند.

عبادی با بیان اینکه هدف آنها از تحریم فشار اقتصادی است تا بتوانند مردم را از آرمان های انقلاب و امام جدا کنند، خاطرنشان کرد: اگر حضور مردم در صحنه پرشور باشد موجب یأس و ناامیدی آنها می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار