امام جمعه بروجرد:

شرایط حاضر کشور نیازمند مدیریت جهادی است

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: در این برهه از زمان که برای اداره کشور نیازمند مدیریت جهادی هستیم، مدیران باید به این مهم توجه داشته و با تلاش مضاعف و بدون وقفه به مسائل سر و سامان داده و مشکلات را حل کنند.
کد خبر: ۳۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ - 11February 2019

در این برهه از زمان نیازمند مدیریت جهادی هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» عصر یکشنبه (21 بهمن ماه) در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه آیت‌الله بروجردی این شهرستان اظهار داشت: اختلاف قیمت‌های موجود در بازار سبب آزار مردم شده و باید بر امور نظارت شود؛ چرا این همه تفاوت وجود دارد و هرکس هر نرخی دوست دارد اعلام می کند.

وی عنوان کرد: در حالی که برخی از مردم کشور در سختی زندگی کرده و روزگار می‌گذرانند، سزاوار نیست برخی مسؤلان حقوق‌های نجومی دریافت کنند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر لزوم ایجاد شرایطی برای ملاقات حضوری مردم و مسؤولان و آشنایی با مشکلات آن‌ها از نزدیک افزود: اگر مردم نتوانند مدیر اداره‌ای را  برای در میان گذاشتن مشکلات خود ملاقات کنند، آن مدیر مناسب آن  میز و آن منصب نیست.

حسینی گفت: در این برهه از زمان که برای اداره کشور نیازمند مدیریت جهادی هستیم، مدیران باید به این مهم توجه داشته و با تلاش مضاعف و بدون وقفه به مسائل سر و سامان داده و مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت که در دهه فجر امسال در بروجرد صورت گرفت، حضور مسؤولان در مساجد و ملاقات حضوری مردم و در میان گذاشتن مشکلات خود با این مدیران است. قراردادن میز خدمت وملاقات با مردم سبب برطرف شدن مشکلات آنها شده ومردم را به نظام ومسئولان امیدوار و دلگرم می کند. این رویه باید ادامه یافته و بستری برای ملاقات‌های چهره به چهره مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی با اقشار مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها