بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 35

ویژه‌نامه "پلاک عزت" روزنامه خراسان در 500 هزار نسخه منتشر می‌شود

ویژه نامه "پلاک عزت" روزنامه خراسان با موضوع جانبازان اعصاب و روان، شیمیایی و قطع نخاعی در تیراژ 500 هزار نسخه منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱ - 09November 2014

ویژه‌نامه

غلامرضا بنی اسدی از مسئولین غرفه روزنامه خراسان در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات در خصوص ویژه نامههای این روزنامه بیان کرد: در حدود 5 سال است که ویژه نامههایی را با موضوعات و عناوین مختلف دفاع مقدسی به چاپ رساندهایم.

وی درباره آخرین ویژه نامه روزنامه خراسان با نام "پلاک عزت" تصریح کرد: هر ساله در هفته دفاع مقدس به موضوع خاصی از جنگ اشاره میکنیم که در آخرین شماره به موضوع جانبازان اعصاب و روان، شیمیایی و قطع نخاع پرداختهایم.

دبیر ویژه نامه روزنامه خراسان بیان کرد: عمده مطالب ویژه نامه پلاک عزت به صورت مصاحبه و از آسایشگاه های جانبازان واقع در استانهای اردبیل، اصفهان، فارس و خراسان رضوی جمع آوری شده است.

بنی اسدی در پایان گفت: در شمارههای گذشته تیراژ این ویژه نامهها به صورت محدود و در 9 هزار شماره به چاپ رسیده که قرار است در شماره جدید که روز جانباز منتشر خواهد شد تعداد 500 هزار نسخه را چاپ کنیم.

گفتنی است تا کنون این ویژه نامهها با عناوینی چون سند عزت، اوج عزت، رازهای سوسنگرد، هدیه یاس (شهید برونسی)، شاگردان مدرسه عشق (شهید چمران)، خاکی اما افلاکی، ارتش نماد غیرت ایرانی و فرزندان خورشید از این مجموعه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ ف.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار