نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

مردم لرستان در جشن انقلاب سنگ تمام گذاشتند

آیت الله «سید احمد میر عمادی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد مردم در رابطه با انقلاب سنگ تمام گذاشتند و با تمام هستی خود برای این انقلاب اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۳۳۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 11February 2019

مردم لرستان در جشن انقلاب سنگ تمام گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه  در خرم آباد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز شاهد حضور آگاهانه و باشکوه مردم در جشن  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی حضور امروز مردم را شکرگزاری به درگاه خدا به خاطر نعمت 40 سالگی انقلاب  دانست و گفت: این حضور اعلام وفاداری مردم به راه امام (ره) و آرمان‌ها انقلاب اسلامی و همچنین وفاداری مردم به‌ نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه این حضور اعلام ایستادگی مردم در برابر دشمنان است، افزود: امروز این حضور بارقه‌ای از امید در دل مردم ایجاد می‌کند و باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

آیت الله میر عمادی تصریح کرد: امروز، روز ملت بزرگ ایران اسلامی است و عاقبت این مملکت و کشور از آن مردم است.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: این حضور نشان می‌دهد مردم در رابطه با انقلاب سنگ تمام گذاشتند و با تمام هستی خود برای این انقلاب اعلام آمادگی کردند و قطعاً مسئولان با تمام وجود باید به این ملت خدمت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار