ما پیروزیم-22/ دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امروز با توان دفاعی بومی بازیگر اصلی منطقه هستیم

دریادار سیاری گفت: امروز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به دشمنان نشان می‌دهند که این انقلاب از پشتوانه مردمی برخوردار است.
کد خبر: ۳۳۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 11February 2019

امروز با توان دفاعی بومی بازیگر اصلی منطقه هستیم/ پشتوانه ملی، نظام را در برابر تهدیدات حفظ کرده استدریادار امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درحاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص جایگاه منطقه‌ای ایران در شرایط فعلی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه ایثار، فداکاری و پا در رکاب بودن ملت شهیدپرور توانسته است جایگاه والایی را در سطح منطقه کسب کند.

وی افزود: امروز ما با اقتدار و توان دفاعی بومی، بازیگر اصلی منطقه هستیم.

دریادار سیاری گفت: امروز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به دشمنان نشان می‌دهند که این انقلاب از پشتوانه مردمی برخوردار است و تحریم‌ها و تهدید‌ها هیچگونه تأثیری در روند حرکت ملت ایران در دست یابی به آرمان هایشان نخواهد گذاشت.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص مذاکراه با دنیای غرب گفت: توان دفاعی برای مذاکره نیست، این توان برای دفاع از ملت ایران ایجاد شده است و هیچکس حق ندارد آنرا تضعیف کند، یعنی این اجازه را نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند ملتی که نتواند از خود دفاع کند ملتی زنده نیست ما همچنان زنده هستیم و از خود دفاع می کنیم و برای ارتقاء توان دفاعی نیز تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها