وزیر اقتصاد و دارایی در مازندران مطرح کرد؛

حضور مردم در راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها، سبب تقویت انقلاب و نظام می‌شود

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها، سبب تقویت انقلاب و نظام می‌شود تا دشمنان آرزوی تعبیرشدن خواب‌های آشفته را به گور برند.
کد خبر: ۳۳۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 11February 2019

حضور مردم در راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها، سبب تقویت انقلاب و نظام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «فرهاد دژپسند» وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها، سبب تقویت انقلاب و نظام می‌شود تا دشمنان آرزوی تعبیرشدن خواب‌های آشفته را به گور برند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران توانسته است برخی از عدم تعادل‌ها را کاهش دهد و هر وقت فرصت پیدا کرده به اهداف دست یابد، گفت: ما در اوج جنگ بالاترین تورم را تجربه کردیم و تحلیل گران اقتصادی می‌دانند که ایران رشد اقتصادی خوبی طی کرده است.

دژپسند افزود: ملت ایران با طی سختی‌ها برابر تحریم‌ها می‌ایستد و دولت تصمیم دارد با اعمال سیاست‌ها، مشکلات را کم کند و تورم ماهانه از آبان ماه در کشور کمتر شده است.

وی ادامه داد: آمریکا و ترامپ جنایت‌های زیادی ایجاد کرده و حتی به کودکان نیز رحم نکردند و او با این منش می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران که افتخارش ایستادگی بر سر مواضع و استقلال است، به زانو درآورد ولی هیچگاه به این هدف نمی‌رسد.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: آمریکا تلاش دارم با ابزار تحریم با تمام زوایای آن کشور را به زانو درآورد و تازمانی که ملت شهید پرور در صحنه باشد کرنش نخواهد کرد.

وی با اظهار اینکه دولت در حال مدیریت برای تسهیل سرمایه گذاری در کشور است درباره برنامه دولت برای تنظیم بازار گفت: ۲۱ میلیون کیلوگرم گوشت در روزهای آینده به بازار وارد و عرضه می‌شود.

وزیر اقتصاد و دارایی متذکر شد: تلاش دولت براین است تا با برنامه‌ریزی سختی‌ها را به حداقل برساند و دشمن بداند با تحریم‌ها نمی‌تواند مردم را از صحنه خارج کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها