حضور بی‌نظیر اقشار مختلف مردم انقلابی اهواز در خروش ۲۲ بهمن

مردم شهر‌های مختلف خوزستان با حضور پر شور در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاقه و عشق خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند و ثابت کردند در هر شرایطی پای انقلابی که در سال ۵۷ با رهبری حکیمانه امام (ره) به ثمر نشسته ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۳۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 11February 2019

حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم انقلابی اهواز در خروش 22 بهمن

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز،  همانگونه که پیش بینی می شد مردم شهرهای مختلف خوزستان با حضور پر شور در مسیرهای راهپیمایی، علاقه و عشق خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند و ثابت کردند در هر شرایطی پای انقلابی که در سال ۵۷ با رهبری حکیمانه امام (ره) به ثمر نشسته ایستاده اند.

حضور زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، دانشجو و دانش آموز و کارمند و بازاری، روحانیون و عشایر و بسیجیان، اصولگرا و اصلاح طلب؛ نشان می دهد برای سربلندی این انقلاب همه اقشار در کنار هم هستند.

با وجود اینکه مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ آغاز شد ولی مردم خوزستان با شور و هیجان خاصی ساعت ها قبل از شروع مراسم با حضور خود، اشتیاق خود را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن امسال نشان دادند.

مردم اهواز راهپیمایی خود را از میدان مولوی به سمت مصلای مهدیه اهواز در خیابان امام خمینی (ره) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کردند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده اند. حضور مسئولان استان خوزستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می رود.

عبور راهپیمایان اهوازی از روی پل سردار سرلشکر شهید سید «محمدحسین علم‌الهدی» که بر روی رودخانه کارون خودنمایی می کند جلوه ای ویژه به روز ۲۲ بهمن امسال داده است.

برنامه های جانبی و فرهنگی چشمگیری از جمله رنگ آمیزی و نقاشی طرح پرچم بر روی صورت دانش آموزان، ایستگاه های صلواتی، توزیع محصولات فرهنگی نیز در حاشیه مسیر راهپیمایی به مردم و بخصوص نوجوانان اهوازی خدمات می دادند و شور و شوق وصف ناپذیری را در نسل های جوان انقلاب بوجود آوردند.

حضور رسانه ها، عکاسان و سلفی گرفتن مردم در حین راهپیمایی نیز منحصر به فرد و چشمگیر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار