ما پیروزیم-28/ نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد:

موفق عمل کردن در انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب به خارج از مرز‌ها/ نهضت خمینی برگرفته از نهضت حسینی است

ابوالفضل سروش با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی است، گفت: الگوبرداری سایر کشور‌ها به خصوصی اروپایی‌ها از فرهنگ انقلاب اسلامی ما قابل انکار نیست.
کد خبر: ۳۳۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 11February 2019

نهضت خمینی برگرفته از نهضت حسینی/ در انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب به خارج از مرز‌ها موفق عمل کرده‌ایمابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در مجلس در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به جنایات و فساد‌های مختلف در دوران حکومت پهلوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی کشورمان برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی است؛ چراکه مقابله با کفر و ظلم از دستورکار‌های مهم دین اسلام است.

این نماینده خانه ملت گفت: رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت همان نقشی را داشت که حضرت رسول در پاکسازی مدینه از لوث ظالمان و کفار ایفا کرد؛ انقلاب اسلامی، ایمان ملت ما را احیا کرد.

سروش با بیان اینکه آمریکا از بدو ظهور انقلاب اسلامی برای نابودی عزت و اقتدار تا از هیچ کوششی دریغ نکرده است، گفت: آمریکا با استقلال، عزت، اقتدار و موفقیت‌های ما مخالف است؛ آن‌ها از این جهت با انقلاب اسلامی دشمنی دارند، چون می دانند که تمام آبرو و قدرت ایران با پیروزی انقلاب محقق شد.

سروش گفت: در این برهه از زمان که غربی‌ها با تمام امکانات و ظرفیت‌هایشان به جنگ با کشورمان آمده‌اند، گفت: مسوولان اگر با خدمت رسانی به مردم در راستای کسب رضایت ملت و بهبود وضعیت کنونی کشور تلاش کنند، اتحاد میان مسوولان و مردم دوچندان شده و باعث جلوگیری از گستاخی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار