همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

خروش دنانشینان در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مردم استان عشایرخیز کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۳۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 11February 2019

خروش دنانشینان در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، امروز خیابان‌های شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد مملو از جمعیتی بود که عاشقانه آمده بودند تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بگویند که همچنان پشت این انقلاب و ولایت فقیه خواهند ماند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان فارغ از هر جناح و حزب سیاسی دست به دست هم شعار وحدت سر دادند تا دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران همچنان پای ولایت، انقلاب و دین خود ایستاده و در سایه هدایت داهیانه و درایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای در برابر نفوذ، دسیسه‌ها و دشمنی‌های شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و تا آخرین نفس از یادگار گرانبهای رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد.

این راهپیمایی صبح امروز در 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مردم این استان همزمان با سراسر ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا تولد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته جشن بگیرند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با قرائت قطعنامه پایانی، برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌پیمان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار