طنین انداز شدن فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان کرمانشاه

همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فریاد‌های «مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» در آسمان کرمانشاه طنین انداز شد.
کد خبر: ۳۳۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ - 11February 2019

طنین انداز شدن فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان کرمانشاهبه گزاش دفاع‌پرس از کرمانشاه، مردم انقلابی کرمانشاه در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین هدایت گرانه و هوشمندانه ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدطله العالی)، خشم و نفرت خود را از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

در این مراسم باشکوه راهپیمایان با سردادن شعارهای «استقلال آزادی، جمهوری اسلامی» «بهار آزادیه، جای شهدا خالیه»و «22 بهمن ماه، یوم الله یوم الله» فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

مردم ولایتمدار کرمانشاه همچنین با سر دادن شعارهای «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»«وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنبا نتواند که جوابم دهد»«حب علی در دل ماست، سید علی رهبر ماست»«حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی»بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

«مرگ بر آمریکا»«مرگ بر اسرائیل»«مرگ بر انگلیس»«مرگ بر آل سعود»«مرگ بر منافق»و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»از دیگر شعارهای مردم انقلابی کرمانشاه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بود.

مردم ولایتمدار کرمانشاه که از مقابل «مسجد جامع» به سمت «چهار راه بسیج» حرکت می کردند، تمثال هایی از امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و پرچم های سه رنگ ایران را در دست داشتند.

آنچه که بیش از همه چیز به چشم می آمد حضور جمعیت نوجوان و جوانی بود که خود را در پیروزی انقلاب سهیم دانسته و آمده بودند تا چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن بگیرند.

در پایان این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی در 10 بند قرائت و مردم با شعارهای الله اکبر آن ها را تائید کردند.

مشابه این مراسم در شهرستان ها و نقاط مختلف استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار