عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

کمک به خالی کردن سفره مردم بازی در پازل دشمن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن سراغ سفره‌های مردم آمده است و هرکسی نیز به خالی کردن سفره‌ی مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است.
کد خبر: ۳۳۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 11February 2019

کمک به خالی کردن سفره مردم بازی در پازل دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌‍پرس از کردستان، حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امروز که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مردم کردستان امروز با حضور حماسی خود به دنیا پیام دادند که کردستان سرزمین قهرمانان و وطن پرستان است و در طول تاریخ به ایرانی بودن خود افتخار کرده اند.

وی با بیان اینکه پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بود که ملت ایران همچنان ایستاده اند، افزود: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که دماغ آمریکا را به زمین مالیده و طاغوت را زیر چکمه هایش لگدمال و ژاندارم منطقه را خفت و خوار کرد.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه در اوج نامردی دوران کثیف طاغوت را به رخ ما می کشند اما به انها می گوییم بروند و تاریخ را بخوانند تا بدانند که شاه ایران تا چه اندازه سر سپرده ی آمریکا بود. شاهی که نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور روسه به تهران آمده و تشکیل جلسه داده بودند و شاه نه تنها از این جلسه خبر نداشت حتی زمانی هم که خبر دار شد اجازه ی ورود به جلسه را به وی ندادند و این حقارت ایران آن زمان را می رساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حکومت شاه با وجود اینکه روزانه 9 میلیون بشکه نفت صادر می کرد و 30 میلیون نفر جمعیت داشت اما در فقر کامل بسر می برد و 50 هزار مستشار آمریکایی همه ی مقدرات ایران را در دست داشتند، این را از فرماندهان سابق ارتش بپرسید.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نهضت حضرت امام (ره) که برای استقلال و آزادی، مبارزه کرد و انقلاب را تنها با اتکار به خدا و فرهنگ قرآن و با همراهی آزادی خواهان به سرانجام رساند در اکثر حوزه ها و رشته ها جزء ده کشور برتر جهان هستیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت ایران، آمریکا را ناراحت کرده افزود: اگر آمریکا امروز جرات نمی کند گلوله ای به سوی مرزهای ایران پرتاب کند به خاطر نگرانی او از حقوق بشر نیست بلکه از موشکهای دور بُرد، ارتش، سپاه و مقاومت ملت ایران می ترسد . امروز ایران در دنیا اثرگذار و جزء حلقه های اول کشورهای قدرتمند جهان است و آمریکا و کشورهای غربی خائن به حقوق بین المللی وقتی قدرت ایران را درک کردند بحث موشک را در توافق هسته ای پیش کشیدند توافقی که خود مطرح کردند و خود نیز از ان خارج شدند و تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند و ثابت کردند غیر قبال اعتماد و یک دروغگوی کثیف هستند و برای جلوگیری از رشد ملت ایران دست به هر کاری می زنند و هر توطئه ای را راه می اندازند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده و به شکلی که دشمنان تهدیدات آنها را در سرزمین های خودشان در نطفه خفه می کند و اجازه نمی دهد این تهدیدات به مرزهای ایران نزدیک شوند.

به گفته ی نقوی حسینی ، تا زمانی که چشم و گوش ما به دو لبه ی رهبر مقتدر، بصیر، آگاه و دور اندیش ملت ایران باشد هیچ آسیبی به ما نمی رسد .

چیزی که او در خشت گلیم می بیند امثال من در آیینه ی براق هم نمی بینیم . اعتماد رهبری به جوانان برای کسب رای نست او به این ملت و جوانانش باور و ایمان دارد .

وی گفت: امروز که دشمن تمام مسیرهای قبلی را با شکست می بیند به سراغ سفره های مردم آمده است و هر کسی هم در داخل کشور به خالی کردن سفره ی مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است لذا همه ی قوا باید دست به دست هم دهیم و در خلاف هدف دشمن حرکت کنیم تا تولید و اشتتال ایجاد شود و باید بدانیم که فرانسه، آلمان و انگلیسکاری برای ما نخواهند کرد و باید به خود کتکی باشیم.

وی تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه هم داریم باید آن را در داخل خانواده حل کنیم و با وحدت، یکپارچگی دشمنی را مرعوب ما هست را بیشتر بترسانیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: امروز با همه ی جوسازی ها امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به پا خواستند و احسنت به این ملت وفادار که لیاقت دارند که دولت و همه ی ارگان ها خادم و نوکرآنها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها