امام جمعه دیر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را از نقشه شوم خود مایوس می‌کند

حجت الاسلام «سید علی حسینی» گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمن را از نقشه شوم خود مایوس می‌کند و آرزو خود را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۳۳۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 11February 2019

راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از نقشه شوم خود مایوس می کند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه شهر دیر امروز (دوشنبه) در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر دیر ضمن یاد و خاطره دو شهید انقلاب شهرستان شهید حیدری و عالی پور اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از نقشه شوم خود مایوس می کند و آرزو خود را به گور خواهد برد.

وی گفت: امروز دشمن با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی به ملت القا می کند که به انقلاب افتخار نکنند و قصد دارد که مردم از ادامه مسیر انقلاب مایوس کند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: سرنگونی رژیم شاه، برخورداری از رهبری امام و امروز مقام معظم رهبری، ایستادگی ملت در مقابل منافقین و هشت سال دفاع مقدس، استقلال سیاسی، آزادی، انتخابات در کشور، خودباوری و خودکفایی، پیشرفت های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و احیا اسلام در جهان بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی و افتخارات بزرگ انقلاب است.

وی امیدواری به آینده را مهم دانست و گفت: به آینده امیدوار و دشمن شناس باشیم و از اختلاف دوری کنیم و اعتماد به دشمن نکنیم.

حسینی در رابطه با گلایه مردم از جایگاه سوخت شهر دیر گفت: مسئولان با کار انقلابی مساله جایگاه سوخت شهر دیر را برای همیشه رفع کنند.

امام جمعه دیر اضافه کرد: آزاد شدن صادرات محصول گوجه فرنگی کار خوبی برای کشاورزان است اما به فکر مصرف کننده و مردم هم باشند که نرخ این محصول برای خرید مردم افزایش پیدا نکند و توازن برقرار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار