استاندار کرمانشاه:

مردم پاسخ دندان شکنانه به دشمنان نظام دادند

«هوشنگ بازوند» گفت:: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخ دندان شکنانه تری به دشمنان نظام و به ویژه آمریکا دادند.
کد خبر: ۳۳۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 11February 2019

پاسخ دندان شکنانه تری مردم ایران به دشمنان نظام و به ویژه آمریکا دادندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: با توجه به حرف‌های بی اساس چندی پیش ترامپ رییس جمهور آمریکا که گفته بود مردم ایران امسال ۴۰ سالگی انقلاب را نمی‌بینند، لذا مردم امسال گسترده‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و پاسخ دندان شکنانه تری به دشمنان نظام دادند.

وی با بیان اینکه جمعیت راهپیمایان در شهر کرمانشاه حداقل ۳۰ درصد بیشتر از سنوات گذشته بود، گفت: این حضور گسترده نشان داد که مشکلات اقتصادی هیچ خللی در حمایت مردم از نظام و انقلاب ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان از این حضور گسترده حساب خواهند برد، افزود: مطمئنا حمایت مردم از انقلاب دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

بازوند ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی امسال تجدید پیمان دیگری با آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها