مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان در ۴۰ سال گذشته عملی نشد

متکی با اشاره به اینکه هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان در ۴۰ سال گذشته عملی نشد، گفت: صرف داشتن قدرت، ایجاد حق نمی‌کند، چرا که خودِ حق و حقیقت مبداء قدرت است و این مصاف همواره بین منطق امام و مستکبران جاری بود.
کد خبر: ۳۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 11February 2019

در طول ۴۰ سال، هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان عملی نشده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، وزیر امورخارجه دولت نهم و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جمع راهپیمایی مردم ارومیه در میدان ایالت این شهر اظهار داشت: از فردا ملت ایران دهه پنجم انقلاب را آغاز می کنند. در قرن نوزدهم سرمایه داری غرب و کمونیسم شرق دولبه قیچی بودند و به تعبیر شهید مطهری دین مداری را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: در چنین فضایی امام راحل، دین مداری را به جامعه بازگرداند و فهم جدیدی از اسلام منطبق بر سنت پیامبر و عقل و اجماع ارائه کرد و فرمود برای اجرای احکام باید حکومت اسلامی تشکیل داد.

مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به این که صرف داشتن قدرت، ایجاد حق نمی کند،  گفت: صرف داشتن قدرت، ایجاد حق نمی کند، چرا که حق و حقیقت مبداء قدرت است و این مصاف همواره بین منطق امام و مستکبران جاری بود.

متکی در ادامه بر تدام راه امام  تاکید کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی هم اکنون با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با صلابت و اقتدار پیش می رود.

مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بااشاره به هشدار رهبرمعظم انقلاب درخصوص نقشه های پلید دشمنان برای سال آینده گفت: دشمنان تاکنون در هیچ یک از توطئه های خود موفق نبوده اند و سال آینده سال فشارها و توطئه های دشنمنان است.

او در پایان تصریح کرد: انقلاب در خدمت رسانی به مردم، بیان گفتمان عدالت، اعتماد به جوانان و نوآوری ها کارنامه درخشانی دارد و مسئولان نیز باید در این راستا اقدامات مناسبی انجام داده و با محوریت اقتصاد مقاومتی از دودلی در برنامه ریزی اقتصادی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار