عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

ولایت فقیه ویژگی مهم انقلاب اسلامی ایران است

«عزت‌الله ضرغامی» گفت: شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این ۴۰ سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا کنند، قابل تقدیر و نشان دهنده بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در مواجهه با تهدیدات بیگانگان است.
کد خبر: ۳۳۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 11February 2019

رهبری ولایت فقیه،مردم و استکبار ستیزی ویژگی مهم  انقلاب اسلامی ایران /تمرکز دشمن برای جدایی مردم از نظامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «عزت‌الله ضرغامی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سابق صداوسیما در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سمنان به میزبانی میدان امام خمینی (ره) این شهر، ضمن بیان اینکه حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار چشم‌گیر و قابل‌تقدیر است، اظهار داشت: پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد در راه خدا است لذا باید قدردان این حضور چشم‌گیر مردم در جای‌جای ایران اسلامی باشیم.

وی بابیان اینکه پرچم انقلاب به دستان صاحب اصلی خود یعنی حضرت ولی‌عصر (عج) می رسد، ابراز کرد: در ابتدای دهه پنجم عمر بابرکت انقلاب اسلامی باید گفت ایران اسلامی در گردنه‌های آخر برای رسیدن به قله قرار دارد و لذا حضور مردم برای پشتیبانی نظام سبب عبور به‌سلامت از این گردنه‌ها می‌شود.

رئیس سابق صداوسیما ضمن بیان اینکه پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب سبب می‌شود تا نظام اسلامی گردنه‌ها را با سلامت عبور کند، ابراز کرد: حضور مردم در حمایت از انقلاب و نظام که به‌مثابه جهاد است، می‌بایست موردتقدیر مسئولان قرار گیرد و این تقدیر می‌تواند ارتقای خدمت‌رسانی به آنان باشد.

ضرغامی گفت: مردم نظام اسلامی را متعلق به خود می‌دانند لذا اگر مشکلات و گلایه‌ای نیز از برخی مسائل وجود دارد، این امر را به انقلاب مرتبط نمی‌دانند و باوجود برخی گله‌ها همواره از نظام حمایت می‌کنند.

وی افزود: مردم ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند چراکه همین مردم برای انقلاب اسلامی فداکاری کرده و خون داده‌اند پس باید گفت گلایه‌ها سبب نمی‌شود تا مردم از حضور در عرصه‌هایی مانند ۲۲ بهمن پشیمان شوند و حتی آنانی که روزهای قبل در صف گلایه کنندگان بودند امروز همه‌چیز را کنار گذاشته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند و بگویند این مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه علاقه مردم به انقلاب و نظام است، ابراز کرد: باید این حضور پرشور مردمی را تحسین کرد چراکه از بصیرتی مثال‌زدنی برمی‌آید.

ضرغامی گفت: حضور حماسی مردم در ۲۲بهمن و در آستانه چهل‌سالگی انقلاب نشانه دل‌بستگی مردم به‌نظام است و همچنین به جهانیان می‌گوید که مردم علاقه به این نظام و انقلاب دارند.

وی افزود: شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این ۴۰ سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا کنند، قابل تقدیر و نشان دهنده بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در مواجهه با تهدیدات بیگانگان است.

رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال حوادث زیادی از سرگذرانده و در گردنه‌ها نیز به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را به سلامت طی کرده است و لذا امروز شاهد حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم تا به جهانیان بگوییم مردم ما پشتیبان نظام هستند.

ضرغامی با اشاره به عواملی که سبب شد ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان سرپا بایستد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر با برکت خود، حوادث متعددی را به خود دیده که بعضاً هر کدامشان می‌توانست سرنوشت هر انقلابی را تغییر دهد اما رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور پرشور مردمی در حمایت از آن بوده است.

وی افزود: حضور پرشور مردمی، رهبری ولایت فقیه، استکبار ستیزی و ... در زمره ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار