عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران در مقابل تحریم‌ها ایستاده است

حجت‌الاسلام «غلام‌رضا مصباحی‌مقدم» با بیان اینکه ملت ایران در مقابل تحریم‌ها ایستاده و این ایستادگی را ادامه می‌دهد، گفت: امیدواریم با همت مدیران مشکلات برطرف شود زیرا این ملت شایسته بهترین خدمات و زندگی بهتر هستند.
کد خبر: ۳۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ - 11February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «غلام‌رضا مصباحی‌مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (دوشنبه) در جمع راهپیمایان 22 بهمن یاسوج اظهار داشت: در حالی 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ملت ایران در میان ملت‌های منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های دنیا و منطقه است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، دفاعی، هسته‌ای، هوا و فضا و غیره مایه سربلندی و افتخار ملت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسی باور نمی‌کرد که روزی ماهواره به فضا بفرستیم و در ابعاد مختلف نظامی صاحب چنین پیشرفت‌هایی باشیم تا آمریکا امروز نتواند لاف بزند که همه گزینه‌ها روی میز است.

مصباحی‌مقدم با اشاره به صحنه زانو زدن افسران نیروی دریایی آمریکا در مقابل رزمندگان اسلام، عنوان کرد: این همه عزت و بزرگی را مدیون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستیم در حالی که ایران قبل از انقلاب به شدت وابسته بود و استقلالی از خود نداشت.

وی ابراز کرد: امروز کشور ایران به استقلال کامل سیاسی دست پیدا کرده و با رای ملت قانون اساسی تایید و تمامی مسئولان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران در مقابل تحریم‌ها ایستاده و این ایستادگی را ادامه می‌دهد، گفت: امیدواریم با همت مدیران مشکلات برطرف شود زیرا این ملت شایسته بهترین خدمات و زندگی بهتر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار