ما پیروزیم-۴۱/ مدیر امور بازرگانی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

هدف انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی جلب نظر عموم مردم است نه یک قشر خاص

محمدمهدی شاپوری گفت: موسسه انتشارات انقلاب اسلامی هدف خود را عموم جامعه ایران قرار داده است نه یک قشر خاص که تجربه چندین ساله اثبات کرده ما در هدف خود موفق عمل کردیم.
کد خبر: ۳۳۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ - 11February 2019

هدف انتشارات انقلاب اسلامی عموم مردم است نه یک قشر خاص

محمدمهدی شاپوری مدیر امور اجرایی و بارزگانی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس در خصوص استقبال مردم از غرفه این انتشارات اظهار داشت: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی بیش از ده سال است که در روز ۲۲ بهمن حضور مستمر دارد و بسیاری از خوانندگان آثار نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی در این روز به غرفه ما می‌آیند. خوشبختانه مخاطبان جدیدی هم به محصولات ما اضافه می‌شود. به عبارتی روز ۲۲ بهمن به یک وعده گاه فرهنگی تبدیل شده است.

وی در مورد تاثیر کتاب‌هایی با محوریت انقلاب بر عموم مردم گفت: هدف نهایی ما تاثیر گذاری است. انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای سطوح مختلف و اقشار جامعه کتاب منتشر می‌کند. انتشار بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب برای کودک و نوجوانان در کنار انتشارات کتاب‌های کاملا تخصصی که در سطح دکترا در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود از نمونه این اقدامات است.

شاپوری درباره تازه‌های نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی توضیح داد: به مناسبت چهل سالگی انقلاب ۴۰ عنوان کتاب را در دستور کار قرار دادیم که با توجه به نابسامانی‌های بازار کاغذ و تحریم‌ها خوشبختانه توانستیم همه ۴۰ عنوان کتاب را منتشر و روانه بازار کتاب کتیم. بخشی از این ۴۰ عنوان در همین غرفه رونمایی و عرضه شدند.

مدیر امور اجرایی و بازرگانی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره موضوعات این ۴۰ عنوان کتاب گفت: سعی کردیم به موضوعات مختلفی ورود کنیم. فرهنگی، اقتصادی، نظامی، روابط بین‌الملل، سیاسی و ... از موضوعاتی است که به آن پرداخته شده است. همچنین پنج عنوان کتاب از محصولات خود را به زبان انگلیسی ترجمه کرده‌ایم که اطلاع رسانی خواهد شد. همچنبن کتاب «کودکی به تاراج رفته» و «مسیر منتهی به میدان التحریر» از زبان عربی به فارسی ترجمه شده است که در امروز به معرض فروش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار