حماسه حضور پرشور مردم «دهدشت» در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در شهر «دهدشت»، متفاوت از هر سال و با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار این خطه از استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ - 11February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از دهدشت، مراسم ۲۲ بهمن در شهر دهدشت باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد.

در این مراسم قشرهای مختلف مردم دوشادوش هم در زیر چتر بارش الهی حضوری پررنگ و حماسه‌ساز داشتند.

«سید قدرت حسینی» نماینده سابق مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: دشمنان در طول 40 سال گذشته توطئه‌های زیادی چیدند تا این نظام ساقط شود اما به کوری چشم دشمنان انقلاب وارد دهه پنجم شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به رهبری امام راحل و امام خامنه‌ای در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند، افزود: هیچ ملتی این چنین در برابر توطئه‌ها ایستادگی نکرده است.

نماینده سابق مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات نظام در طول 40 سال گذشته در ابعاد مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست.

«جعفر نیکبخت» فرماندار شهرستان کهگیلویه هم در این مراسم با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی امسال دشمنان را ناامید کردند، گفت: انقلاب اسلامی یک رخداد تاریخی و بی‌نظیر بود و ملت ایران با وحدت کلمه و انسجام انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به اینکه زبان آماری نشان می‌دهد توسعه در جمهوری اسلامی در مقایسه با گذشته حداقل هزار برابر است، افزود: در شهرستان کهگیلویه قبل از انقلاب آب، برق، بهداشت و سایر امکانانت وجود نداشت و دانش‌آموزان این شهرستان برای ادامه تحصیل به شهرستان‌های مجاور می‌رفتند اما امروز اما مراکز آموزش عالی در شهرستان داریم و در اکثر روستاها پزشک مستقر است.

بارش شدید باران که از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم در شهر دهدشت آغاز شده بود، نیز مانع حضور حماسه‌آفرین و بی‌شمار مردم انقلابی این شهر نشد و پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ در کنار هم جشن تولد چهلمین سال انقلاب با شکوه ایران اسلامی را برای ورود به دهه 50 برگزار کردند.

مردم حماسه‌ساز و انقلابی شهر دهدشت بار دیگر برگ زرینی از حماسه حضور خود را رقم زدند و به مستکبران نشان دادند که مردم این خطه تا آخرین نفس پای انقلاب و رهبر خود می‌مانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار