نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم پای انقلابشان ایستاده‌اند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز استان خراسان‌شمالی گفت: پیام ملت ایران در ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب این است که این مردم پای انقلابشان ایستاده‌اند، می‌ایستند و خواهند ایستاد.
کد خبر: ۳۳۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 11February 2019

پیام ملت ایران در ۲۲ بهمن؛ مردم پای انقلابشان ایستاده اند، می ایستند و خواهند ایستادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، آیت‌الله «سید احمد حسینی خراسانی» نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: 40 سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی ۴۰ سال شکوه، شوکت، عزت، عظمت، سرافرازی یک ملت، افتخار و افتخار آفرینی، استقلال، صبر، صلابت و مقاومت.

وی با اشاره به آیات قرآن گفت: در قرآن کریم آیات فراوانی وجود دارد که ملت ما، کشور ما و نظام ما می تواند از مصادیق بارز این آیات باشد. تفسیر آیاتی از سوره مبارکه ابراهیم و مائده بیانگر اجتماع عظیم و حماسی امروز ملت بزرگ ما در سراسر این کشور پهناور است.

حسینی خراسانی خطاب به مردم بیان کرد: ای مردم آنچه می خواستید خداوند به شما عطا کرده است و خدا به شما ارزشی داده که به هیچ ملتی نداده است، امروز روی کره زمین ملتی، کشوری و نظامی به استقلال ملت، کشور و نظام اسلامی ایران پیدا نمی شود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ملت ایران مستقل ترین ملت و نظام جمهوری اسلامی مستقل ترین نظام است، تصریح کرد: امروز هیچ قدرتی نمی تواند ادعا کند که ما به ایران فرمان می دهیم و ایران و ایرانی امروز از هیچ قدرتی فرمان نمی برد و هر اتفاقی که در این کشور می افتد براساس اراده خود ایرانیان است.

وی عنوان کرد: پیام رستاخیز بزرگ ملت ایران در ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب و آغاز چهل و یکمین سال نظام جمهوری اسلامی ایران این است که این مردم پای انقلابشان ایستاده اند، می ایستند و خواهند ایستاد.

حسینی خراسانی افزود: این ملت صاحبان این انقلابند و انقلاب و دستاوردهای انقلاب را به صورت یک امانت بزرگ شهیدان می دانند و با تمام توان صیانت و حفاظت خواهند کرد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ای شهیدان با شما پیمان می بندیم که امانت شما یعنی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و ای رهبری دلیر، حکیم و شجاع ما همراه شما، در کنار شما و یارو یاور شما هستیم و خواهیم ماند.

وی خطاب به مسئولین نظام گفت: ای مسئولین نظام، خدمت خدمت خدمت، ای دولت مردان، کارگزاران و مدیران کشور، عدالت عدالت عدالت، ای همه دست اندرکاران اداره کشور برای حل مشکلات کشور، همت همت همت داشته باشید.

حسینی خراسانی در ادامه اظهار کرد: ای مدیران کشور به متن بپردازید و به حاشیه نروید؛ متن کار شما امروز این است که معضل و مشکل بیکاری و معیشت این ملت را حل کنید.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: همانطور که این ملت با حضورشان از شما مسئولین و مدیران حمایت کردند شما هم با صادقانه دل ملت، روح شهیدان، دل رهبر و قلب امام زمان (عج) را شاد کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار